خبرگزاری کار ایران

نمایش ویژه فیلم «شبی که ماه کامل شد» و اعلام برنامه نمایش دومین روز جشنواره فیلم شهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۴۶۰

«شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار به برنامه نمایش هفتمین دوره جشنواره فیلم شهر اضافه شد.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از برگزاری این جشنواره فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» با حضور خانواده های محترم شهدای مدافع حرم نمایش داده می شود.

این فیلم سینمایی در سالن شماره 2 از ساعت 16 تا 18:20 به نمایش درمی‌آید.

همچنین در دومین روز از برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، همزمان با جمعه 28 تیر ماه، 51 اثر در دو بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

 در دومین روز از برگزاری این جشنواره، آثار در دو بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل در 4 سالن و در 5 سانس از ساعت 14 الی 23:30 نمایش داده می‌شود.

 در سانس اول ساعت 14 الی 15:30 و سالن شماره یک، فیلم‌های مسابقه سینمای ایران عبارتند از: «ملاقات خصوصی»، «جدایی»، «بودن»، «غایب»، «امیرعلی»، «ناپیدا» و انیمیشن‌های «از سرزمین‌های شهری» و «موزه2».

 ساعت 14:30 تا 16 در سالن 3 فیلم ویدئویی «اینجا خانه من است»، و در ساعت 14 تا 15:30 در سالن 4 فیلم‌های بخش مسابقه سینمای بین‌الملل به نمایش درمی‌آید. این فیلم‌ها عبارتند از: «سحر»، «هیبرید»، «پروانه آبی»، «آتش در شهر کارتنی»، «میدان رستگاری» و «روزی کنار رودخانه»

در سانس دوم  ساعت 16 الی 17:30 و سالن شماره یک، فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود که عبارتند از: «کاور»، «جمعه گل»، «عودلاجان» و انیمیشن‌های «روباه» و «شب ترسناک لومو»

سالن 2 ساعت 16 الی 18:20 نمایش ویژه فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار برای خانواده مدافعین حرم.

همچنین ساعت 16:30 تا 18 در سالن 3 فیلم ویدئویی «آکاردئون» ساخته آرمان زرین‌کوب از بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت 16 تا 17:30 در سالن 4 فیلم سینمایی «غرش» ساخته کی‌کان‌چیو، از بخش مسابقه سینمای بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

در سانس سوم ساعت 18 الی 19:30 و سالن شماره یک فیلم‌های مسابقه سینمای ایران همچون «من اگر جای پدرم بودم»، «حوالی حریم»، «فشار خون» و انیمیشن‌های «کلاف»، «حسرت» و «حبسی» نمایش داده می‌شود.

همچنین در ساعت 18:30 تا 20 در سالن 3 فیلم ویدئویی «آندرانیک» ساخته حسین مهکام در بخش سینمای ایران و مسابقه بین‌الملل و ساعت 18 تا 19:30 در سالن شماره 4 مستند «در جستجوی فریده» در بخش سینمای ایران به نمایش در می‌آید. در ساعت 19 تا 20:30 در سالن شماره دو، فیلم سینمایی «اتاق تاریک» ساخته سیدروح‌الله حجازی در بخش سینمای مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود. 

در سانس چهارم (20 الی 21:30) در سالن شماره یک، فیلم‌های «لکه»، «گام‌های استوار»، «نازی‌آبادی‌ها»، «همسایه، سنگ و آب»، «چای جوشیده» و انیمیشن‌های «عصر وارونه»، «پریوش» و «هر ایرانی یک درخت» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود.

همچنین در ساعت 20:30 تا 22 در سالن 3 فیلم سینمایی «معکوس» ساخته پولاد کیمیایی در بخش مسابقه سینمای ایران و در سالن شماره 4 از ساعت 20تا 21:30 مستند بلند «آرمان شهر جدید» در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل به نمایش در می‌آید.

در سانس آخر (22 الی 23:30) در سالن شماره یک، فیلم‌های «سکوت»، «پل»، «شهر زیبای من»، «جذر بیست سالگی»، «روزی دهنده» و انیمیشن‌های «جنگل دامون»، «دربی تهران»، «ماجراهای آدمک» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

همچنین در ساعت 22:30 تا 24 در سالن 3 فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی در بخش مسابقه سینمای ایران و در سالن شماره 4 در ساعت 22 تا 23:30 فیلم سینمایی «شکست محدودیت‌ها» ساخته لوکاس پالکوفسکی در بخش مسابقه بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 26 تا 31 تیرماه سال جاری توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز