خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان ششمین جشنواره موسیقی «نوای خرم»

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۲۵۴

ستاد برگزاری جشنواره و جایزه موسیقایی همایون خرم (نوای خرم) فراخوان حضور هنرمندان کودک و نوجوان واجد شرایط شرکت در ششمین دوره این رویداد را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری جشنواره و جایزه موسیقایی همایون خرم (نوای خرم) فراخوان حضور هنرمندان کودک و نوجوان واجد شرایط شرکت در ششمین دوره این رویداد در بخش‌های مختلف را منتشر کرد.

در متن فراخوان ششمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) آمده است:

«به نام خالق هستی

خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که برای ششمین سال پیاپی افتخار برگزاری جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) را که با نام هنرمند وارسته و آهنگساز برجسته کشورمان همایون خرّم آراسته است نصیبمان کرد.

ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم ۶) همچون دوره‌های گذشته، هنرجویان و هنرمندان زیر ۱۸ سال را مد نظر دارد و توسط مؤسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش با همراهی خانواده محترم استاد همایون خرّم و مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. هدف اصلی جشنواره، بالا بردن سطح فرهنگی جامعه از طریق ارتقای سطح هنری و موسیقایی کودکان و نوجوانان با تاکید بر پاسداشت و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی با استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در جامعه هنر ایران زمین است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله ارسال آثار تصویری به دبیرخانه جشنواره از ۲۲ تیرماه ۱۳۹۸ آغاز و در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ پایان می‌یابد. پس از بازبینی آثار و اعلام اسامی برگزیدگان، مرحله رقابتی در روزهای ۷، ۸، ۱۴ و ۱۵ آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و در نهایت ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم در ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۸ در تالار وحدت تهران به پایان می‌رسد.

نوازندگان کلیه سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام اساتید مرتضی محجوبی، ابوالحسن صبا، روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسداله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت نمایند.

علاقمندان برای آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره و فرستادن آثار خود می‌توانند به تارنمای ویژه این جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز