خبرگزاری کار ایران

قشم میزبان جشنواره فیلم‌های ورزشی

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۶۸۳

نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران در قشم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در نشست جشنواره فیلم‌های ورزشی، سیدمجتبی علوی (دبیر جشنواره فیلم‌های ورزشی) و مرتضی شیخ زاده (مدیرکل روابط عمومی و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم) آخرین روند برگزاری این جشنواره بررسی شد.

در ادامه از امکانات سازمان منطقه آزاد قشم برای میزبانی هرچه بهتر جشنواره و برگزاری مراسم اختتامیه بازدید به عمل آمد.

 دبیر جشنواره با اشاره به این بازدید اظهار کرد: امکانات منطقه آزاد قشم در سطح کیفی مطلوبی قرار دارد و این سازمان آمادگی دارد تا مراسم پایانی جشنواره دوازدهم را با حضور هنرمندان و ورزشکاران برگزار کند.

وی افزود: در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور مهمانان جشنواره و سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی شرکت‌کننده در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار و از شبکه‌های تلویزیونی از جمله شبکه ورزش سیما و شبکه استانی هرمزگان پخش خواهد شد، از سه پیشکسوت عرصه سینما، رسانه و ورزش که نماد فتوت و جوانمردی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی هستند، تقدیر می‌شود.

به گفته علوی، آثار برگزیده سینمایی و مستند جشنواره فیلم‌های ورزشی در سه روز به میزبانی منطقه آزاد برای اهالی قشم نمایش داده خواهد شد.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند و ایران جزو ۱۶ پایگاه فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی به عنوان ورودی آن رویداد است.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با همکاری شبکه ورزش سیما، سازمان صداوسیما، وزارت ورزش و جوانان، سازمان منطقه آزاد قشم، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان سینمایی، دوم تا ششم تیر ۱۳۹۸ همزمان در تهران و قشم به همت موسسه فرهنگی خانه هنر خیام در بخش خصوصی برگزار می‌شود.

برای مطالعه متن کامل فراخوان این جشنواره و اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.sportfilmfest.ir  مراجعه کرد. مهلت ارسال آثار ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز