خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پیشنهاد مهدی نادری برای نیم‌بها شدن بلیت سینماها و دعوت از رئیس صداوسیما برای تماشای یک فیلم کمدی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۴۶۴

کارگردان فیلم سامورایی در برلین پیشنهاد کرد با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، بلیت سینماها بعد از افطار تا سحر نیم‌بها شود.

مهدی نادری (کارگردان فیلم سامورایی در برلین) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آ‌خرین وضعیت فروش این فیلم گفت: هرچند فروش فیلم سینمایی سامورایی در برلین نسبت به فیلم‌های دیگر بسیار خوب است و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان صورت گرفته اما واقعیت این است که بخش زیادی از مردم تاکنون نتوانسته‌اند به تماشای این فیلم بنشینند.

نادری ادامه داد: یکی از دلایل اصلی که جمع زیادی از خانواده‌ها و مخاطبان امکان تماشای فیلم در سالن‌های سینمایی را ندارند افزایش قیمت بلیت سینما در سال جدید است اما متاسفانه این افزایش قیمت در کنار تورم لجام گسیخته سایر محصولات باعث شده تا توجه مردم به سینما کمتر از قبل شود.

کارگردان سامورایی در برلین ادامه داد: در سال‌های گذشته اکران فیلم‌ها در ماه مبارک رمضان از بعد از افطار تا سحر با استقبال خوبی همراه بود و یکی از دلایل آن این بود که با حمایت سازمان سینمایی و همچنین برنامه‌ریزی شورای صنفی نمایش، بلیت سینماها بعد از افطار نیم‌بها می‌شد اما متاسفانه این طرح بدین شکل اجرا نشده است.

وی ادامه داد: علاوه بر فیلم سامورایی در برلین فیلم‌های خوبی همچون به دنیا آمدن، ساخته دوست عزیزم محسن عبدالوهاب و فیلم نبات با بازی شهاب حسینی روی پرده هستند و حالا که سینماداران و همچنین پخش‌کنندگان معتقدند نیم بها شدن بلیت سینماها باعث استقبال مردم و رونق سینما خواهد شد به همین دلیل از آقای حسین انتظامی، ریاست سازمان سینمایی، و سایر مسئولان و تصمیم‌گیران سینما تقاضا می‌کنم که در راستای حمایت از سینما و حضور خانواده‌ها و تماشای فیلم با اعضای خانواده، بلیت سینماها را در بعد از افطار نیم‌بها اعلام کنند و همچنین از سبد و بسته حمایتی سینما برای خانواده‌ها در مسیر رونق اکران فیلم‌ها در ماه رمضان استفاده شود.

نادری با اشاره به سانسور امیرمهدی ژوله در تیزرهای تلویزیونی فیلم سامورایی در برلین از سوی سازمان صداوسیما گفت: حمایت سازمان صداوسیما به صورت عموم از سینمای ایران و همینطور از فیلم سامورایی در برلین جای تقدیر و تشکر دارد اما این حمایت می‌تواند مهربانانه‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: از علی عسگری، رئیس صداوسیما و مسئولان این سازمان دعوت می‌کنیم با حضور در سالن‌های سینما، فیلم سامورایی در برلین را کنار مردم به تماشا بنشینند و در شادی مردم که یکی از دلایل آن نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون امیرمهدی ژوله است، شریک شوند.

وی ادامه داد: امیرمهدی ژوله نویسنده جوان و بازیگری است که همچون مهران مدیری و سعید آقاخانی و رضا عطاران از صداوسیما به جامعه هتری معرفی شد و او پیش از آنکه در فیلم سامورایی در برلین بازی کند در برنامه‌های پرمخاطبی همچون خندوانه و اخیرا سریال دیوار به دیوار حضور داشته و تصویرش بدون هیچ مشکلی پخش می‌شد و حتی هم اکنون تکرار سریال‌ با حضور وی نیز از صداوسیما در حال پخش است.

نادری ادامه داد: نمی‌دانیم به چه دلیل امروز صداوسیما چهره ژوله را از تیزرهای تلویزیونی فیلم سامورایی در برلین حذف کرده است و امیدوارم این مساله به زودی رفع شود و ما شاهد پخش تیزرهای تلویزیونی این فیلم به صورت کامل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز