خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی برندگان جوایز بهترین فیلمنامه انجمن دیدگاه پاریس

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۱۹

محمد حقیقت مدیر انجمن دیدگاه پاریس، شب گذشته در کن و همزمان با برگزاری جشنواره جهانی فیلم کن، اسامی برندگان اولین دوره جایزه بهترین فیلنامه نویس کوتاه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ۹۰ فیلمنامه کوتاه برای شرکت در مسابقه انجمن دیدگاه پاریس ارسال شد که در مرحله اول ده نفر به مرحله نامزدهای اولیه رسیدند و از بین آنها سه برگزیده نفرات اول تا سوم که جوایز نقدی را دریافت می‌کنند، به شرح زیر اعلام شد:

جایزه اول همراه با ۱۳۰۰ یورو به آذر طالقانی برای نوشتن فیلمنامه"بگو اکشن"، جایزه دوم مسابقه فیلمنامه‌نویسی به همراه هزار یورو به سیاوش مقدم برای نوشتن فیلمنامه "یک دستور پخت ساده برای کوکی شکلاتی، جایزه سوم فیلمنامه‌نویسی به ارمغان فلاح به همراه ۷۰۰ یورو برای فیلمنامه "خط عابر پیاده" اهدا شد. همچنین یک دیپلم افتخار به نیما رحیم پور برای فیلمنامه "هیولا" اهدا شد.

مدیر انجمن دیدگاه پاریس اعلام داشت که درجهت حمایت از فیلمنامه‌نویسان جوان سینمای ایران، این مسابقه هرسال برگزار می‌شود و از سال آینده کسانی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند که کمتر از سی سال سن داشته باشند.

  داریوش مهرجویی، علی  عباسی، کیوان کثیریان، محمد حقیقت و مهناز شکری‌پور داوری آثار را برعهده داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز