خبرگزاری کار ایران

اجرای شش نمایش در عمارت نوفل‌لوشاتو هم‌زمان با ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۴۸

شش نمایش جدید با آغاز ماه مبارک رمضان در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، عمارت نوفل لوشاتو در ابتدای سال ۹۸ با اجرای موفق ویژه ایام نوروز هوراشیو (یک پارودی از هملت شکسپیر) به کارگردانی جواد مولانیا فعالیت خود را از سر گرفت و پس از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی و میزبانی از ۸ اثر نمایشی بخش‌های مختلف این جشنواره به استقبال اجراهای ماه مبارک رمضان خواهد رفت.

نمایش «جنین جن‌زده» به نویسندگی و کارگردانی سلمان فرخنده یکی از آثاری است که از ۱۸ اردیبهشت اجرای خود را در عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز کرده و تا ۱۰ خرداد هر شب ساعت ۱۹ در سالن شماره یک این مجموعه به اجرای خود ادامه خواهد داد.

میترا مومنی و سلمان فرخنده بازیگران نمایش «جنین جن‌زده» هستند.

نمایش «شربت سینه» نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی نیز از ۱۷ اردیبهشت اجرای خود را در سالن شماره یک این مجموعه آغاز می‌کند و تا ۷ خرداد هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه خواهد بود.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: تهیه‌کننده: رضا دوستی، باربد طولابی، بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا): نیلوفر امامی، سرور پیروانی، بهنام چاشی، ساقی حاجی‌پور، سعید حشمتی، دنیا حشمت، سپیده سروری و لعیا عسلی‌نژاد.

نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» به نویسندگی مژگان خالقی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسن جودکی مه اجرای خود را از روز گذشته (۱۶ اردیبهشت) در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز کرده تا ۱۳ خرداد هر شب ساعت ۲۲ به اجرای خود ادامه خواهد داد.

تک بازیگر نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» به مدت زمان ۴۰ دقیقه، مژگان خالقی است.

نمایش «بیا جلوتر» نیز که از ۱۵ اردیبهشت اجرای خود را در سالن شماره دوی نوفل‌لوشاتو آغاز کرده تا ۵ خرداد هر روز ساعت ۱۸.۱۵ روی صحنه می‌رود.

نویسنده «بیا جلوتر» حسین برفی‌نژاد، کارگردان سجاد باقری، تهیه‌کننده مهتاب شکریان و تک بازیگر آن سجاد باقری است.

دیگر نمایش سالن دو عمارت نوفل‌لوشاتو «مارگاک» بر اساس متنی از آگوست استریندبرگ، ترجمه جواد عاطفه و کارگردانی داود زاهدی است که اجرای خود را از ۱۰ اردیبهشت آغاز کرده و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

تهیه کننده «مارگاک» داود زاهدی و بازیگران آن امین رقیب‌دوست، محمدرضا هلال‌زاده و شقایق صحرائی هستند که هر شب ساعت ۱۹.۴۵ روی صحنه می‌رود.

نمایش «چیزی شبیه زندگی» نیز که اجرای خود را از ۵ اردیبهشت در سالن شماره دو آغاز کرده تا پایان اردیبهشت به اجرای خود ادامه می‌دهد.

نویسنده این اثر حسین پناهی، کارگردان امیر کلهری‌پور و تهیه‌کننده منصور صوفی هستند که هر شب ساعت ۲۱.۳۰ روی صحنه می‌رود.

حمیدرضا معدنکن، منصور صوفی، نسا یوسفی، سحرناز عباس‌زاده، عطیه ترابی، سحر آقاسی، کیمیا گیلانی، محمد موحدی‌نیا، شیدا مقدری، نگین صدر، بهار صبوریان، سارا شاه‌مرادی، کیانا بخشی، فاطمه نوروزی، امین آقایی، زینب هرمزی و دنیا پهلوانی نیز بازیگران «چیزی شبیه زندگی» هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز