خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۵۰ درصدی «دوست واقعی من تیرکس» برای کودکان

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۴۷

تهیه‌کننده نمایش «دوست واقعی من تیرکس» از نیم‌بها شدن بلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مریم نفریه از نیم‌بها شدن بلیت نمایش «دوست واقعی من تیرکس» به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به دلیل آموزشی بودن نمایش و استفاده حداکثری خردسالان و خانواده‌ها، این نمایش به مدت یک هفته از روز دوشنبه ۱۶ تا یکشنبه ۲۲ اردیبهشت با ۵۰ درصد تخفیف روی صحنه می‌رود.

وی این اقدام را عیدانه گروه نمایش تیرکس به خردسالان درآستانه ماه مبارک رمضان دانست و افزود: نمایش خلاق و مشارکتی «دوست واقعی من تیرکس» ویژه خردسالان است و تا پایان اردیبهشت ماه هر روز ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ملل به به نشانی؛ بزرگراه آیت‌الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به سایت www.tiwall.com مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۳۳۱۳۳۹۷۳۰ تماس بگیرند.

عوامل نمایش «دوست واقعی من تیرکس»عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نیما بیگلریان، بازیگران: مارال ایزدبخش، سعید متعبد و نیما بیگلریان، ایده و طرح: صبا بهرامی. مشاور و گرافیک: حسین زارعی، موسیقی: رضا عباسی، مدیر برنامه‌ریزی و رسانه: علیشاه صفی، مشاور کودک: ماهک بیگلریان، مدیر تولید: جواد زین‌العابدینی، طراحی و اجرای گریم: پردیس بیگلریان و مینا عرفانی، تهیه‌کنندگان: مریم نفریه و یحیی منصورموید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز