خبرگزاری کار ایران

کاربن برای حذف پدر خانواده به جشنواره تئاتر دانشگاهی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۷۵

نمایش «کاربن» به کارگردانی و نویسندگی عرفان غفوری صنعتی در بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، عرفان غفوری صعنتی دانش‌آموخته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره در تازه‌ترین فعالیت خود نمایش «کاربن» را با موضوع مشکلات یک خانواده در بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرا می‌کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خانواده‌ای تصمیم می‌گیرند پدر را حذف کنند و در ادامه برای تحقق این هدف، داستان‌هایی را رقم می‌زنند.

نویسنده و کارگردان این اثر عرفان غفورى صنعتى و بازیگران آن مصطفى لطیفى‌خواه، کسرا بنایى، نیما خطیب‌شاد، زهرا مهرابى، فاطیما بهارمست، پویان محمودى هستند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از:

گروه کارگردانى: احسان باغبان، شیرین کاظمیان، برنامه‌ریز: احسان باغبان، طراح صحنه: رضا بصیرزاده، مدیر صحنه: مهرداد عادلى، طراح نور: على کوزه‌گر، طراح لباس: شیدا زوارى، دستیار طراح لباس: لیلى جعفرى، طراح پوستر و بروشور: اردوان عباسیان، موسیقى: پویا نوروزى، مهندسى صدا: پویان محمودى، مشاور مهندسی صدا: پویا نوروزى و عکاس: کیارش مسیبى.

کاربن که دو  اجرای خود را روز ۱۱ اردیبهشت در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سالن اصلی تالار مولوی خواهد داشت، بعد از آن و به زودی اجراهای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز