خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آخرین وضعیت فعالیت انجمن منشیان صحنه سینما/ هیچکس اخراج نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۳۶

به دنبال انتشار برخی اخبار درباره فعالیت انجمن منشیان صحنه سینما و اخراج برخی افراد از این صنف، لادن کسرایی بازرس صنف انجمن منشیان صحنه این مسئله را تکذیب کرد.

 لادن کسرایی (بازرس صنف انجمن منشیان صحنه سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت صنف انجمن منشیان صحنه گفت: صنف انجمن منشیان صحنه و اعضای آن به صورت منسجم به فعالیت خود ادامه می‌دهد و جلسات نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود و تمامی برنامه‌ها و کارها با تبادل فکری و تعامل و براساس اساسنامه و اهداف انجمن انجام می‌شود و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با تکذیب برخی مصاحبه‌ها توسط برخی افراد درباره انجمن منشیان صحنه گفت: متاسفانه مطالبی که پیرامون اخراج برخی افراد از صنف مطرح شده و یا اختلافاتی که وجود دارد به هیچ عنوان صحت ندارد و می‌توان این مسئله را با شرکت در جلسات صنف و همچنین از طریق مدیریت خانه سینما پیگیری و استعلام گرفت.

کسرایی ادامه داد: هیچ فردی از صنف انجمن منشیان صحنه اخراج نشده است بلکه برخی افراد بعد از مدتی از فعالیت‌شان تمایل به حضور در شغل‌های دیگری همچون کارگردانی یا دستیاری پیدا می‌کنند و به همین دلیل از عضویت صنف انجمن منشیان صحنه انصراف می‌دهند و به صنف دیگری می‌روند. از سوی دیگر برخی افراد با توجه به اساسنامه و آیین‌نامه صنف مدتی تعلیق می‌شوند اما کسی اخراج نشده است و اگر کسی نیز در این مسئله سوالی دارد می‌تواند از طریق شورای مرکزی و خانه سینما مسئله را پیگیری کند.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ فردی هیچ شکایتی از شورای مرکزی صنف انجمن منشیان صحنه به بازرس انجام نداده است و اگر فردی مشکلی دارد می‌تواند شکایت خود را به بازرس ارائه کند و همچنین از طرف هیات مدیره خانه سینما نیز هیچ شکایتی به بازرس ارجاع نشده است.

کسرایی با اشاره به برنامه‌های آینده صنف انجمن منشیان صحنه گفت: برای عضویت در این انجمن فراخوان منتشر شده و کسانی که تمایل به عضویت دارند می‌توانند از دوشنبه هفته آینده با مراجعه به دفتر صنف تقاضای خود را ارائه کند.

وی ادامه داد: طبیعی است که فعالیت‌های صنفی خارج از ایراد نیست اما بهتر است بعضی دوستان و اعضای صنف به جای مطرح کردن مسائل درون صنفی در رسانه‌ها مشکلات و اعتراضات خود را در جلسات صنف مطرح کنند و اگر قانع نشدند شکایت خود را به بازرس ارائه بدهند.

کسرایی ادامه داد: در صورتی که مطالبی مطرح شود که اهانت به صنف و یا اعضای آن باشد و یا اخباری منتشر شود که صحت نداشته باشد و کذب باشد صنف انجمن منشیان صحنه حق پیگیری حقوقی را برای خود قائل می‌داند و در صورت لزوم به آن عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز