خبرگزاری کار ایران

نشر اکاذیب در پردیس تئاتر شهرزاد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۰۶۴

نمایش «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به کارگردانی سهراب حسینی از اول اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی و «مکبث» به کارگردانی امیر دژاکام عنوان دو اثر نمایشی تازه‌ای است که بعد از تعطیلات نوروزی و از اواسط فروردین، در دوره مدیریت جدید پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز کردند و با اقبال عمومی مواجه شدند.

نمایش «صددرصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی برای دومین بار در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و این نمایش تا پایان اردیبهشت سال جاری هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره دو این مجموعه روی صحنه می‌رود.  

هوتن شکیبا و ستاره پسیانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه‌کنندگی این نمایش بر عهده محمد قدس است.

از سوی دیگر در نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری، نمایش «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی اجراهای خود را  آغاز خواهد کرد.

این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و بعد از اجراهای متعدد در شهرهای مختلف کشور آمریکا برای نخستین بار با حضور بهنام تشکر در ایران روی صحنه می‌رود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تازه‌ترین نمایش سهراب حسینی از اول اردیبهشت هرشب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.

نمایش «مکبث» به کارگردانی امیر دژاکام تا پایان فروردین ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

برنامه‌های آینده پردیس تئاتر شهرزاد طی روزهای آینده از طریق روابط عمومی این مجموعه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز