خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب خبر داد:

کتب خارجی حاضر در نمایشگاه تهران ترخیص شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۴۲

مدیر کمیته ناشران خارجی از ورود تمامی کتاب‌های خارجی به گمرک تهران خبر داد و گفت: ۱۰۴ هزار عنوان کتاب خارجی از سوی ناشران و نمایندگی‎‌های نشر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کمیته ناشران خارجی از ورود تمامی کتاب‌های خارجی به گمرک تهران خبر داد و گفت: ۱۰۴ هزار عنوان کتاب خارجی از سوی ناشران و نمایندگی‎‌های نشر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

احد رضایی با اشاره به ورود تمامی محموله‌های کتاب به گمرک تهران گفت: ناشرانی از کشورهای انگلستان، لبنان، سوریه، مصر، تونس، پاکستان، قطر، عراق و ترکیه به طور مستقیم در نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگانی از ناشران کشورهای آمریکا، آلمان، هند، ترکیه، هلند، بلژیک، سنگاپور، ایتالیا، روسیه، کانادا، کره جنوبی و ژاپن حضور خواهند داشت.

رضایی با اشاره به متراژ و تعداد کتاب‌های ناشران خارجی شرکت کننده در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: در بخش کتاب‌های لاتین متراژ غرفه‌ها دو هزار متر مربع است که ۱۰۴ هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود که از این میان ۴۱ هزار عنوان در بخش تازه‌های کتاب و ۶۳ هزار عنوان نیز در بخش آزاد خواهد بود.

مدیر کمیته ناشران خارجی سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران ادامه داد: ۱۳۰۰ متر مربع نیز به ناشران عرب اختصاص پیدا کرده است که ۳۳ هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز