خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۸۲

فراخوان شرکت در نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد.

 به گزارش ایلنا، سیداسماعیل جعفرپور (رییس فرهنگسرای کار و تعاون) گفت؛ فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی پیرامون شرایط و ضوابط رشته‌ها و بخش‌های فرهنگی، هنری و شرایط حضور در این جشنواره، به منظور تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند و با شعار رونق تولید، فرآیند ارسال  آثار به دبیرخانه جشنواره (فرهنگسرای کار و تعاون) آغاز شده است.

وی گفت: این جشنواره برای نهمین سال پیاپی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی، کسب رزق حلال، کارآفرینی و حمایت از تولید داخلی در رشته‌های هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، عکاسی و خوشنویسی)، صنایع دستی سنتی همچون سفال و سرامیک، گلیم بافی، ترمه‌دوزی، خراش فلزات، آبگینه و پتینه برگزار خواهد شد.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: آثار فرهنگی و ادبی مانند مقاله، شعر و ترانه (غزل، قصیده) از آثار ارائه شده منظوم و منثوردراین جشنواره خواهد بود.

جعفرپور گفت: در جشنواره امسال، برای دومین سال پیاپی است که کارآفرینان می‌توانند ایده‌ها و محصولات تولیدی ثبت شده خود را به جشنواره اعلام کنند.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون در پایان اعلام کرد: تمامی آثار می‌بایست به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، یک قطعه عکس 4*3، تلفن ثابت و همراه  به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

وی گفت: همچنین مهلت ارسال آثار تا 2 اردیبهشت ماه و اعلام آثار برتردر مراسم اختتامیه خواهد بود.

نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 "فرهنگسرای کار و تعاون" و با همکاری و مشارکت ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر (خانه کارگر) و نهادهای مرتبط با کار و کارگر طراحی و برنامه‌ریزی شده است و آیین تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند (اختتامیه) در 10 اردیبهشت 98 برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار فرهنگی و ادبی خود را به پایگاه اینترنتی فرهنگسرای کار و تعاونkar.farhjangsara.ir بخش مسابقه یا به آدرس اینترنتی jashnvareh.kargari@gmail.com و آثار هنری و کارآفرینی حجمی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76، فرهنگسرای کار و تعاون ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66029060 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز