خبرگزاری کار ایران

موزیک ویدئو «سینما پارادایزو» منتشر شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۴۱

آرین قیطاسی و یلدا صمدی (هنرمندان عرصه موسیقی) به تازگی موزیک ویدئویی را بر اساس قطعه «سینما پارادیزو» ساخته انیوموریکونه تولید کرده اند.

به گزارش ایلنا،‌ آرین قیطاسی و یلدا صمدی (هنرمندان عرصه موسیقی) به تازگی موزیک ویدئویی را بر اساس قطعه «سینما پارادیزو» ساخته‌ انیوموریکونه تولید کرده‌اند. در این موزیک ویدئو که کارگردانی آن برعهده «ایده‌آل استودیو» است، آرین قیطاسی ابوا نواخته و یلدا صمدی نوازنده پیانو است.

آرین قیطاسی نوازنده ابوا، ساکسیفون تنور و فارغ التحصیل از هنرستان و دانشگاه عالی موسیقی است و در ارکسترهای متعددی چون: ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و … سابقه اجرا دارد و یلدا صمدی نیز نوازنده پیانو است و طی همکاری با هنرمندان مطرح عرصه موسیقی در کنسرت‌های متعددی حضور داشته است.

 فیلم سینمایی «سینما پارادیزو» اثری ایتالیایی است که کارگردانی آن را جوزپه تورناتوره برعهده داشته و  فیلیپ نوآره بازیگر آن است و موسیقی آن را آهنگساز برجسته ایتالیایی انیو موریکونه ساخته است. این اثر در سال 1988 ساخته شده و اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی را به خود اختصاص داده و موضوع آن درباره عشق و سانسور است.

موزیک ویدئو «سینما پارادیزو» با نوازندگی آرین قیطاسی و یلدا صمدی را در اینجا ببینید و دانلود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز