خبرگزاری کار ایران

حامد عنقا:

استقبال مردم از «بر سر دوراهی» خستگی را از تن‌مان درآورد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۰۵

تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه دو، استقبالی را که در همین مدت کوتاه از این سریال شده عامل انگیزه عوامل علی‌رغم سختی‌ها برای ادامه کار شبانه‌روزی‌شان دانست.

حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده سریال «بر سر دوراهی» که چند قسمت از پخش آن می‌گذرد در گفتگو با ایلنا، اظهار کرد: زمانی که کار را آغاز کردیم، علی‌رغم اینکه فرصت کافی وجود نداشت و با فاصله دو ماهه از دیگر سریال‌های نوروزی، «بر سر دوراهی» را کلید زدیم، تمام تلاش‌مان را کردیم تا در ۴۰ روز یک کار استاندارد را برای آنتن سیما آماده کنیم.

وی افزود: آن زمان لطف و محبتی که حالا مردم با پخش همین سه قسمت نسبت به سریال داشته‌اند، برایمان قابل پیش‌بینی نبود و با اینکه در نوروز همچنان مشغول کار هستیم، استقبال تماشاگران خستگی را از تن بچه‌ها درآورده و به ما انرژی می‌دهد تا کار را با کیفیت و خستگی‌ناپذیر ادامه دهیم.

این نویسنده در ادامه بیان کرد: کسی باورش نمی‌شود که سریالی با این کیفیت، در ۵، ۶ هفته تولید شده باشد و خوشحالم که بازی بازیگران و زحمت تک‌تک اعضای گروه در تصویر و تدوین و موسیقی و... به چشم آمده است.

عنقا ادامه داد: سختی‌ها و مشکلاتی نیز در مسائل پست پروداکشن از جمله آماده سازی، تدوین و صداگذاری داریم و بعضی وقت‌ها به اجبار سکانس‌ها را در همان روز پخش، تصویربرداری می‌کنیم که البته گهگاه این مسائل درباره آثار مناسبتی تلویزیون اجتناب‌ناپذیر است و ما هم با انرژی خوبی که از مردم گرفته‌ایم با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، بهرنگ علوی، بهنوش بختیاری، شیرین آقاکاشی، یلدا قشقایی، محمد ساربان، افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، شهین تسلیمی، عنایت بخشی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی و میترا حجار از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

«بر سر دوراهی» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و ساعات بازپخش آن ۰۰:۳۰ بامداد، ۱۲ ظهر و ۱۶:۱۵ عصر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز