خبرگزاری کار ایران

نادر فلاح « آلفرد » می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۲۳

تیم بازیگری نمایش « آلفرد » با معرفی نادر فلاح و مونا کرمی تکمیل شد.

به گزارش ایلنا، تیم بازیگری نمایش «آلفرد » به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل با معرفی نادر فلاح و مونا کرمی تکمیل شد.

نادر فلاح بازیگر قدیمی تئاتر که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده است و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای فیلم «چند متر مکعب عشق » به کارگردانی جمشید محمودی و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر برای فیلم « سد معبر» را در کارنامه افتخارات خود دارد .

وی همچنین در نمایش‌های «زهرماری» به کارگردانی علی احمدی ، «سرحدات لیر » به کارگردانی مهتاب شکریان ، « دریبل » به کارگردانی سعید دشتی، « الوتریا» به کارگردانی مشترک وحید رهبانی و محمدرضا جوزی ، ضحاک» به کارگردانی ایزومی آشیزاوا و ... را در کارنامه تئاتری خود دارد .

مونا کرمی نیز در کنار نادر فلاح به تیم بازیگران این نمایش اضافه شده است که فعالیت خود را در حوزه تیاتر عروسکی آغاز کرده است و از کارنامه کاری‌اش می‌توان به نمایش‌های «الجزایر» به کارگردانی میلاد فرج زاده، «خانوادگی» به کارگردانی بهیاد نجفی و« هنرپیشه نقش دوم » به کارگردانی افشین زمانی اشاره کرد .

وی همچنین در سریال‌های« بیمار استاندارد» و «حوالی پاییز» و فیلم سینمایی «آپاندیس» به ایفای نقش پرداخته است.

از عوامل این اثر می‌توان به علی روحانی ( آهنگساز) ، مژگان عیوضی(طراح لباس ) ، امیر قادری (طراح گریم) ، وحید میثاقی ( طراح پوستر و بروشور) ، حامد ادوای و فرشته قاسم پور ( دستیاران کارگردان) ، سارا حدادی ( مدیر روابط عمومی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات - you studio) و امیر خدامی( عکاس) اشاره کرد .

نمایش « آلفرد » نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می‌رود و پیش فروش آن در نوروز ۹۸ در سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com آغاز می‌شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز