خبرگزاری کار ایران

تشکل‌های کارگری مهمان نمایشی با موضوع کارگران می‌شوند/ اجرای ویژه ماشینری برای انجمن‌های صنفی کارگری

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۸۰

نمایش ماشینری به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری، پنجشنبه ۲۳ اسفند میزبان هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان تهران و جمعی از کارگران خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نمایش ماشینری به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری، پنجشنبه ۲۳ اسفند میزبان هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان تهران و جمعی از کارگران خواهد بود.

این نمایش که روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد اجرای ویژه‌ای برای کارگران و انجمن‌های صنفی کارگری ترتیب داده است که در پایان این اجرا جلسه گپ و گفتی نیز با حضور هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارگران برگزار خواهد شد.

نمایش ماشینری درباره وضعیت چند کارگر است که تغییرات در بخشنامه‌ها زندگی آنان را دچار نابسمانی می‌کند. ماشینری به زندگی‌های ساده‌ای می‌پردازد که سودجویی و ناآگاهی واحدهای مدیریتی، آن را به پیچیدگی و حواشی نامطلوب می‌کشاند و نشان می‌دهد چگونه اشکال در چرخه تولید آن را به سیستمی ناکارآمد تبدیل می‌کند.

در این نمایش سعید جاودان، ریحانه جعفری، فرزاد دشتی، نگار شهبازی، نوید غفوری، مهلا قدوسی، محمد مهدی کیان، عیسی محمدی و علیرضا موسوی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: کارگران مشغول کارند. آنها برای گذران زندگی ناچار به در خواست و دریافت مساعده‌اند. اما بخشنامه‌های اداری مانع این کارند. از سویی کارگران در پی یافتن تدابیری‌اند تا بتوانند مساعده‌شان را دریافت کنند. ناهماهنگی‌ها و تدابیر اتخاذ شده باعث ایجاد موقعیت‌ها و ماجراهای عجیبی می‌شود و...

همچنین هلیا میرهادی  طراحی صحنه و لباس و نوید غفوری موسیقی این اثر را بر عهده دارند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:  دستیار صحنه و لباس: مهتاب خواجه، مدیر صحنه: ایمانه بهنام جم، منشی صحنه فائزه زکاوتی، ساخت دکور: محمد باقر باقری، مشاور رسانه‌ای: احمد عظیمی.

نمایش ماشینری تا ۲۴ اسفند هر روز ساعت ۲۰ در خانه نمایش، اداره تئاتر به آدرس میدان فردوسی، بالاتر از خیابان ایرانشهر، خیابان موسوی (فرصت)، کوچه محمد آقا، پلاک ۲۴ اجرا خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز