خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد در گفت‌وگو با ایلنا:

۸۰ درصد هتل‌های مشهد رزرو شده است/ امسال، مردم به‌جای عتبات به مشهد سفر می‌کنند/ قیمت‌ها را افزایش نداده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۹۳

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: بالا رفتن قیمت ارز باعث شده بسیاری از مردم دیگر به سفرهای خارجی نروند البته منظور ما افرادی است که به عتبات عالیات و سوریه سفر می‌کردند که با گران شدن ارز دیگر امکان سفر به این شهرها وجود ندارد و ترجیح می‌دهند که به مشهد بیایند.

محمد قانعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت هتل‌های مشهد در ایام نوروز گفت:‌ امسال خوشبختانه رزرو هتل‌ها در ایام نوروز نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده و رونق خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال جاری ما تقریبا در همه زمینه‌ها شاهد افزایش قیمت بودیم، هزینه‌های هتل‌ها نیز افزایش داشته است اما هیچ‌گونه افزایش قیمتی در قیمت اتاق‌ها نداشتیم که این توجیه اقتصادی را پایین‌تر آورده اما به لحاظ روانی و بصری تاثیر مثبتی بر شهر مشهد و مسافران داشته است.

قانعی گفت: بالا رفتن قیمت ارز باعث شده بسیاری از مردم دیگر به سفرهای خارجی نروند البته در این بین منظور ما افرادی است که به عتبات عالیات و سوریه سفر می‌کردند که با گران شدن ارز دیگر امکان سفر به این شهرها وجود ندارد و ترجیح می‌دهند که به مشهد بیایند.

وی اظهار داشت: هم اکنون مشهد ارزان‌ترین شهر توریستی دنیا است.

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: تاکنون بیش از 80 درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد در تعطیلات نوروز رزرو شده است که اگر ما قیمت‌ها را افزایش می‌دادیم این مسافران جذب خانه‌های شخصی و اقامتگاه‌های غیرمجاز می‌شدند که تبعات زیادی در تمام حوزه‌ها از جمله امنیتی، بهداشتی و مسائل اخلاقی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز