خبرگزاری کار ایران

توضیحات مرتضی علی عباس میرزایی درباره سوءبرداشت از سخنان او

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۷۳

مرتضی علی‌عباس میرزایی کارگردان فیلم سینمایی خون خدا در نشستی که در حوزه هنری برگزار شد، سخنانی بیان کرد که انتشار آن در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلخوری برخی منتقدان و خبرنگاران را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی علی عباس میرزایی (کارگردان فیلم خون خدا) با ارسال متنی برای ایلنا گفت که از سخنان سوءبرداشت شده و منظورش به هیچ عنوان همه منتقدان و اهالی رسانه نبوده است.

مرتضی عباس علی میرزایی در متن خود آورده است: خواهش می‌کنم از این سخنان سوءبرداشت نشود، بنده قرار نبوده و نیست به دوستان و اساتید باوجدان و مستقل خود در حوزه‌ی رسانه و نقد در سینما توهین کرده و کلی صحبت کنم. قطعا روی سخن بنده با کسانی‌ست که از تریبون در اختیار خود تیشه به ریشه‌ی سینما، نقد در سینما و رسانه در سینما می‌زنند و منظورم به هیچ عنوان همه منتقدان و اهالی رسانه نبوده است.

اکثریت قریب به اتفاق اهالی رسانه و منتقدان و روزنامه‌نگارانی که در سینما فعالیت می‌کنند از علاقمندان جدی این سینما هستند هرچند قطعا در بین این افراد کسانی نیز هستند که نیت‌هایی به غیر از رشد سینما در ذهن دارند. همانند برخی افراد که در خود سینما فعالیت می‌کنند. بسیاری از خبرنگاران و منتقدان فهیم سینما چه آثار من را دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند، از دوستان بسیار خوب من هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز