خبرگزاری کار ایران

سهراب پورناظری از کنسرت‌های برون مرزی و نوروزی خبر داد

کد خبر : ۷۳۶۱۵۸

سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده تنبور و کمانچه از برگزاری کنسرت آلبوم «ایران من» در تور آمریکا و دیگر برنامه‌های نوروزی‌اش به اتفاق همایون شجریان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده تنبور و کمانچه از برگزاری کنسرت آلبوم «ایران من»  در تور آمریکا و دیگر برنامه‌های نوروزی‌اش به اتفاق همایون شجریان خبر داد.

سهراب پورناظری که طی همکاری با همایون شجریان چند اثر تولید کرده و به اتفاق او در کنسرت‌های مختلفی حضور داشته در صفحه شخصی‌اش از برگزاری کنسرت آلبوم «ایران من» و دیگر قطعات گلچین شده از آلبوم‌های دیگر در تور آمریکا خبر داد.

او در ادامه گفته است: برای نوروز امسال کنسرتی خواهیم داشت با «پیسیفیک سیمفونی» شهر اورنج کانتی به رهبری کارل سنت کلر و اینکه جزییات کنسرت‌های دیگر نیز به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است آلبوم «ایران من» با خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری»، پانزده شهریورماه امسال منتشر شده و «ایران من»، آواز «راه بی پایان»، «خوب شد»، «قلاب»، «مرگ اسفندیار»، «ابر بهار» و «اسفند، نوروزخوانی و نوروز» از جمله قطعات آن هستند.

در این اثر مشترک، همایون شجریان و سهراب پورناظری، از اشعار شاعرانی چون فردوسی، سعدی شیرازی، خواجه شمس‌الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان بهره گرفته‌اند.

تهمورس پورناظری (نوازنده تار)، آزاد میرزاپور (نوازنده عود)، حسین رضایی‌نیا (نوازنده دف)، مهیار طریحی (نوازنده سنتور و بم سنتور)، آیین مشکاتیان (نوازنده تمبک، کوزه، کاخن و ضرب زورخانه)، آرشاک ساهاکیان (نوازنده دودوک و کلارینت)، آتنا اشتیاقی (نوازنده ویولن‌سل)، پیام جوانی (نوازنده بم تار)، سهراب پورناظری (نوازنده کمانچه، سه تار و دیوان)، گروه نوازندگان سازهای ایرانی آلبوم «ایران من» هستند و استفانی بیبو، سارا چازین، تینگ نینگ هو (نوازندگان ویولن اول)، فیلیپ برزینا، کیتلین مک شری، کشی الیوت (نوازندگان ویولن دوم)، سمسون ون لون، جیمز جافه، گابریل بیستلین (نوازندگان ویولون‌سل)، رابرت مک کارتی (نوازنده کنترباس) و کاتلین اسمیت- فرانکلین (نوازنده فرنچ‌هورن) نیز گروه نوازندگان سازهای غربی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز