خبرگزاری کار ایران

بازگشت مهراوه شریفی‌نیا پس از سه سال به تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۳۵

بازیگر سریال «کیمیا» که سه سالی می‌شود در تلویزیون دیده نشده، از دلایل بازگشت به سیما با سریال ویژه نوروز شبکه دو سخن گفت.

به گزارش ایلنا، مهراوه شریفی نیا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که با گذشت چند سال از ایفای نقش در سریال «کیمیا» عید نوروز با سریال «بر سر دوراهی» به تلویزیون برمی‌گردد، درباره حضور در این سریال و همکاری با حامد عنقا توضیح داد: من تا به حال دو تجربه همکاری با آقای عنقا داشتم که یکی «قلب یخی» اولین سریال رسانه تصویری بود و دیگری سریال اینترنتی «پیکسل» بود که هنوز اکران نشده است.

وی افزود: سریال «قلب یخی» نوشته عنقا را بسیار دوست داشتم، به نحوی که چهار سکانس از سریال را خواندم و آنقدر جذب نقش و قصه شدم که با پروژه قرارداد بستم. خوشبختانه بعدها هم متوجه شدم اشتباه نکرده بودم.

این بازیگر عنقا را نویسنده‌ای بسیار باسواد توصیف کرد و ادامه داد: حتی مصاحبت با او هم برای من بسیار لذت بخش است. ایشان آدم متعهدی هستند و به قول‌هایی که می‌دهند پایبند می‌مانند. ویژگی‌هایی که این روزها نمی‌گویم نیست اما کم هست. در این بین عنقا جزو معدود آدمهایی در سینما و تلویزیون است که قول و کلامشان از کار برایشان مهمتر است و همین موضوع بخشی از شخصیتشان را تشکیل می‌دهد و این خصلت باعث شد با او کار کنم.

شریفی نیا یادآور شد: «بر سر دوراهی» اولین حضور من بعد از «کیمیا» در تلویزیون است و در این سه سال هرکاری پیشنهاد شد نپذیرفتم. چون می‌خواستم قدری از تلویزیون فاصله بگیرم. در این مدت سه چهار فیلم سینمایی و یک تئاتر کار کردم و کمی به احیا خودم پرداختم؛ کلاس رفتم، کتاب خواندم و فیلم دیدم ولی کار با حامد عنقا همیشه جذاب و لذت بخش است و شاید اگر کسی دیگر پیشنهاد همکاری می‌داد ترجیح می‌دادم دوری‌ام از تلویزیون ادامه پیدا کند. اما قلم آقای عنقا برای من دوست داشتنی است و به او اعتماد دارم.

وی درباره حال و هوای این سریال اظهار کرد: این کار قرار است در فضایی نوستالژیک تولید شود و این فضا برایم جالب بود. «بر سر دوراهی» قصه روان و ساده‌ای دارد که گرچه انگار بارها شنیده شده اما نوع روایت آن است که جذابش می‌کند.

بازیگر «ساعت شنی» با بیان اینکه در سریال جدیدش اولین همکاری خود با بهرنگ توفیقی را پشت سر می‌گذارد، در پایان گفت: وارد کردن فضای نوستالژیک به سریالی در دهه ۹۰ اتفاق جذابی است و امیدوارم روزهای عید مهمان خوبی برای لحظات شاد و تعطیل مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز