خبرگزاری کار ایران

«دیاپازون» در روزهای پایانی صداگذاری

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۷۰۲

فیلم سینمایی «دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی ساخته شده است.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «دیاپازون» اولین تجربه بلند سینمایی حامد تهرانی به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری مراحل فیلمبرداری خود را در سکوت خبری پشت سر گذاشت و در حال حاضر با انجام مراحل فنی پایانی برای حضور در فستیوال‌های معتبر بین‌المللی و داخلی آماده نمایش می‌شود.

«دیاپازون» با برخورداری از یک فیلمنامه اجتماعی که نویسندگی آن را حسین تهرانی برعهده داشته است، در لوکیشن‌های تهران فیلمبرداری شده و ژاله صامتی به‌عنوان نقش اصلی این فیلم مقابل دوربین رفته است و بهنوش بختیاری، علیرضا استادی و معصومه رحمانی نیز از بازیگران دیگری هستند که در این اثر حضور دارند.

در این فیلم حدود ١٠ بازیگر جوان نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند که همه آنها براساس سابقه حضور در صحنه تئاتر و همچنین گزینش از بین بیش از ١٠٠ متقاضی، انتخاب شده‌اند.

ژاله صامتی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، مهدی حسینی نیا و معصومه رحمانی و بابک نوری، با معرفی علیرضا ساوه درودی، مهرنوش حاجی خانی، شادی گنجی، مهران آتش زای، مهسا اکبری، سارا سرابی، غزال غلامی و یکتا طبیبی در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اسامی کامل عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: حامد تهرانی، تهیه کننده: علیرضا شجاع نوری، مجری طرح و نویسنده: حسین تهرانی، مشاور کارگردان: روح الله حجازی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر تولید: امیر اسکندری، صدابردار: وحید رضویان، طراح صحنه: بهداد جعفری، طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح گریم: محسن دارسنج، تدوین: سارا آهنی، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: سینا قویدل، عکاس: میلاد کیایی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز