خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

۲۱ فیلم نامزد اکران نوروز ۹۸ هستند/ ۱۳ اسفند اسامی فیلم‌های قطعی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۴۲

غلامرضا فرجی اعلام کرد که ۲۱ فیلم نامزدی خود را برای اکران در نوروز ۹۸ اعلام کردند که از بین آنها هفت فیلم انتخاب خواهد شد.

غلامرضا فرجی (سخنگوی کارگروه اکران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مصوبات جلسه امروز این کارگروه گفت: در جلسه امروز درباره وضعیت اکران نوروزی فیلم‌ها برای نوروز سال ۹۸ مباحثی مطرح شد اما تصمیم‌گیری خاصی صورت نگرفت و نام فیلم‌های متقاضی به صورت رسمی ثبت شد.

وی ادامه داد: ۲۱ فیلم سینمایی تقاضا کردند که تا در نوروز ۹۸ اکران شوند که در جلسه‌ هفته آینده کارگروه در روز دوشنبه ۱۳ اسفند بعد از بررسی‌های نهایی و بر اساس مشخص شدن سرگروه‌ها هفت عنوان فیلم به شکل قطعی برای اکران نوروزی انتخاب و اعلام می‌شوند.

فرجی ادامه داد: بنا به تصمیم کارگروه اکران اسامی فیلم‌ها اعلام نخواهد شد اما بعد از تعیین شدن فیلم‌هایی که به صورت قطعی در نوروز اکران می‌شوند نام هفت به همراه سرگروه‌های آنها اعلام می‌شود. همچنین درباره این مساله که هر دفتر پخش یک فیلم می‌تواند در نوروز اکران کند یا دو فیلم، نتیجه نهایی اتخاذ نشده است.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این جلسه اعلام شد که فیلم سینمایی دایان از روز چهارشنبه هشت اسفند در گروه آزادی فیلم بهشت گمشده از روز چهارشنبه هشت اسفند در پردیس سینمایی باغ کتاب و اکران سایر فیلم‌ها به دلیل حفظ کف فروش همچنان در سینماها ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز