خبرگزاری کار ایران

معاون سیما:

حق حضور میلیونی مردم را ادا کنید

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۵۳

معاون سیما با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و بسیج امکانات و ظرفیت‌های سیما، بر پوشش هرچه مطلوب‌تر بزرگ‌ترین رویداد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در ۲۲ بهمن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه هماهنگی برای پوشش مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما، شریفی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه، مهرداد عظیمی رییس مرکز تولید و فنی سیما، مدیران پخش، تامین برنامه و تولید فنی شبکه‌های سیما و تهیه‌کنندگان در محل معاونت سیما برگزار شد.

مرتضی میرباقری با بیان اینکه چشم دوست و دشمن به حضور مردم در روز ۲۲ بهمن است، گفت: دشمن که برای ناامن کردن و ضربه زدن به این کشور و ملت از هیچ خباثتی فروگذار نکرده منتظر است تا نتیجه مکرهای خود را در روز ۲۲ بهمن ببیند.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در ۱۳ آبان افزود: مردم فهیم ایران انشاالله بار دیگر با حضور پرشکوه خود ضمن خنثی کردن نقشه بدخواهان نقش خود را ایفا خواهد کرد و در این شرایط شما همکاران نیز باید جانانه و دقیق حق این حضور را ادا کنید.

معاون سیما تصریح کرد: تلاش شما در طول نیم روز، بزرگ‌ترین رویداد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را روایت خواهد کرد، پس باید مجاهدانه در این مسیر همراه با ملت قدم بردارید.

مرتضی میرباقری با تقدیر از اقدامات شبکه‌های سیما در سال جاری اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقرر بود تمامی دستگاه‌ها گزارش‌هایی از دستاوردهای خود برای پخش از  تلویزیون آماده و ارائه کنند اما بار این مهم را نیز رسانه ملی به دوش کشید.

وی با اشاره به ساختارهای مختلف برنامه‌سازی برای بیان افتخارات و دستاوردهای کشور گفت: مردم فقط با تماشای برنامه‌هایی نظیر ایران ۲۰ و اولین‌ها با شصت دستاورد مهم کشور آشنا شدند.

میرباقری با اشاره به گرم نگه داشتن آنتن سیما در ایام سال بیان کرد: قاطعانه می‌توانیم بگوییم در حوزه تولید فکر و فرهنگ در فاصله‌ای قابل اعتنا از دیگران قرار داریم و مورد توجه مردم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: پوشش حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن و نمایش آن در قاب سیما برای همگان امید آفرین و آرامش بخش خواهد بود.

همچنین در این جلسه مهرداد عظیمی رییس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ماه قبل گفت: معاونت سیما برای پوشش مطلوب رسانه‌ای جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تدارک خوبی دیده است و حدود چهارصد نفر از همکاران با تجربه این رویداد باشکوه را برای پخش از طریق شبکه‌های ملی، برون مرزی به تصویر خواهند کشید.

وی افزود: هشت دستگاه واحد سیار هشت دستگاه اس ان اجی ۴ دستگاه هلی شات و در مجموع شصت دستگاه دوربین برای پوشش طول مسیر راهپیمایی تهران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز