خبرگزاری کار ایران

کامبیز درمبخش:

جشنواره تجسمی فجر، جوان است اما به لحاظ کیفی ارتقا یافته

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۲۳

کامبیز درم بخش در حاشیه برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، به جوان بودن این جشنواره اشاره کرد و گفت: ما امسال تازه یازدهمین دوره را برگزار می‌کنیم و در همین مدت کوتاه شاهد رشد و ارتقای جشنواره و بهتر و کاملتر شدن آن به لحاظ کیفی بوده‌ایم و مطمئنا این روند رو به اوج ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، کامبیز درم بخش (کاریکاتوریست) در بازدید از یازدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر که این روزها در گالری‌های خیال، آیینه، خیال شرقی صبا در حال برگزاری است، با اشاره به ظرفیت‌های این موسسه در میزبانی از «بزرگترین رخداد هنری سال در ایران» خاطرنشان کرد: فضای صبا برای چنین حرکت بزرگی بسیار مناسب است. برای نمایشگاه و جشنواره‌ای در این ابعاد و با این حجم وسیع آثار، شاید در کشورمان نتوانید مجموعه‌ای پیدا کنید که امکاناتی در این سطح برای نمایش آثار در یک سطح کیفی و حرفه ای مطلوب و از هر جهت خوب، در اختیار داشته باشد و این یک پشتوانه برای هنر و هنرمندان ماست.

وی  پیرامون برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر نیز افزود: جشنواره تجسمی فجر هنوز یک جشنواره جوان محسوب می‌شود. اگر با نظایر آن در جهان مقایسه شود که بیش از سی و چهل و پنجاه سال از عمرشان می‌گذرد. ما امسال تازه یازدهمین دوره را برگزار می‌کنیم و در همین مدت کوتاه شاهد رشد و ارتقای جشنواره و بهتر و کاملتر شدن آن به لحاظ  کیفی بوده‌ایم و مطمئنا این روند رو به اوج ادامه خواهد داشت.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره یازدهم در بیان ویژگی‌های منحصر بفرد این دوره یادآور شد: امسال هنرمندان بیشتری شرکت داشتند و با تغییرات مدیریتی، میزان مشارکت بسیار گسترده‌تر بود. اتفاق خیلی مهم بعدی این بود که گالری‌ها هم آمدند و حضور پیدا کردند و این از ویژگی‌های اصلی این دوره است.

موسسه صبا تا ۱۵ اسفند میزبان تمامی هنرمندان و علاقمندان بازدید از «کارنامه یکساله هنرهای تجسمی معاصر» خواهد بود.

فرصت بازدید از نمایشگاه یازدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، همه روزه ۱۰ تا ۱۸ و روزهای جمعه ۱۶ الی ۲۰ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز