خبرگزاری کار ایران

«شاهزاده و خرس» در تالار هنر

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۸۰

نمایش «شاهزاده و خرس» به نویسندگی و کارگردانی «ماندانا عبقری» در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «شاهزاده و خرس» به نویسندگی و کارگردانی «ماندانا عبقری» هر شب به‌جز شنبه‌ها در ساعت ۱۸ میزبان خانواده‌ها می‌شود.

این نمایش که براساس داستانی با همین نام از تینا هو اقتباس شده است، درباره زندگی یک نوجوان اسکیمو است که برای نجات جان شاهزاده خانمی که گرفتار طلسم غرور شده و اسیر ترول‌هاست به آخر دنیا می‌رود و در طی مسیر با اتفاقات بسیاری روبرو می‌شود. این پسر اسکیمو در طی مسیر اخلاق ناپسند خود را ترک کرده و تبدیل به کودکی دانا می‌شود.

علیرضا دهقانی مشاور کارگردان است و ماندانا عبقری، احمد عباس‌زاده، راشین رضایی، پویاشش پری، علی پرویز و محمد معین محرری بازیگران نمایش هستند.

طراحی لباس و صحنه نیز به عهده ماندانا عبقری و رکسانه عبقری است و تنظیم و میکس و مسترینگ موسیقی‌های نمایش را دانیال استاد عبدالحمید انجام داده که خواننده قطعات و آهنگ‌های نمایش نیز هست.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: نادیا شاکری. مدیر صحنه: شهراد حسامی. منشی صحنه: سمیه نوحی. عکاس: هلیاشکریه زاده و مسئول روابط عمومی و تبلیغات: روشنک کریمی و روژین ستاری.

نمایش «شاهزاده و خرس» در بهمن و اسفند ۹۷ هر شب بجز شنبه‌ها در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، بعد از ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده و با شماره تماس۸۸۳۰۶۶۴۰ برای مخاطب کودک و نوجوان روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز