خبرگزاری کار ایران

وحید تاج مطرح کرد؛

چرا عکس مجتبی عسگری، پوریا اخواص، امیر اثنی‌عشری و مهدی امامی روی آلبوم‌هایشان دیده نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۳۵

وحید تاج (خواننده موسیقی سنتی) از نحوه اطلاع‌رسانی و شیوه تنظیم جدول برنامه‌ها در سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید تاج (خواننده) که طی سال‌های فعالیتش در چندین جشنواره مهم شرکت کرده و عناوین مختلفی کسب کرده، امسال در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

تاج ضمن تشکر از عوامل اجرایی جشنواره، درباره وضعیت کیفی این رویداد مهم هنری گفت: یکی از مسائلی که وجود دارد این است که جدول برنامه‌ها اطلاعات درستی و دقیقی به مخاطبان نمی‌دهد. حتی برخی از رسانه‌ها از جدول برنامه و زمان دقیق اجرای برنامه‌ها و جزییات آن بی‌اطلاع هستند و این بی‌نظمی به نفع هنرمندان و جشنواره نیست.

این خواننده در ادامه گفت: زمانی می‌گفتند در فضای فعلی خواننده‌سالاری وجود دارد و این موضوع را مدام تکرار می‌کردند اما در واقع اینگونه نیست. کدامیک از خوانندگان جوان و کاربلد بر مبنای خواننده‌سالاری رفتار کرده‌ و پیش رفته‌اند؟!

شاگرد محمدرضا شجریان افزود: حتی حاضرم از این خوانندگان نام ببرم. مجتبی عسگری، پوریا اخواص، امیر اثنی‌عشری و مهدی امامی خوانندگانی جوان هستند و به‌طور جدی در حال فعالیتند. شما عکس این هنرمندان را روی کدام آلبوم‌ها دیده‌اید؟

تاج ادامه داد: آنچه موجب دلخوری برخی از هنرمندان شده، این است که نامشان در لیست جشنواره نیست که خیلی بد است؛ زیرا به‌طور مثال مخاطب نمی‌داند خواننده ارکستر ملی که قرار است در جشنواره به اجرای برنامه بپردازد چه کسی است؟ شاید آن مخاطب، به آن خواننده علاقه‌ای نداشته باشد.

خواننده آلبوم "اجاق سرد" اذعان داشت: متاسفانه اسم برخی از عزیزان هنرمند در جدول برنامه‌های جشنواره نیامده است. به نظرتان آقای پوریا الخواص چرا انصراف داد؟ زیرا چنین رفتارهایی مودبانه نیست. واقعا چرا نباید اسم برخی از هنرمندان در جدول باشد؟ این رفتارها بی‌حرمتی محض نسبت به هنرمندانی است که سالهای سال زحمت کشیده‌اند و با بزرگان همکاری کرده‌اند.

شاگرد مصطفی کمال پورتراپ در پایان گفت: متاسفانه چنین اشکالاتی همواره وجود دارد و حال بروز این کاستی‌ها در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اتفاق خوبی نیست و نباید اینگونه باشد.

وحید تاج در روز پنجشنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه با ارکستر سازهای ملی به رهبری آقای علی‌اکبر قربانی در تالار وحدت و در روز جمعه بیست و ششم بهمن ماه با گروه «آهنگ» به سرپرستی مهرداد ناصحی در ایوان شمس به اجرای برنامه می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز