خبرگزاری کار ایران

رحیم مخدومی دبیر جشنواره قلم زرین شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۱۱۰

در آخرین جلسه هیئت مدیره انجمن قلم ایران، رحیم مخدومی (نویسنده) به عنوان دبیر هفدهمین دوره جشنواره قلم زرین انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در آخرین جلسه هیئت مدیره انجمن قلم ایران، رحیم مخدومی (نویسنده) به عنوان دبیر هفدهمین دوره جشنواره قلم زرین انتخاب شد.

رحیم مخدومی متولد ۱۳۴۵ ورامین و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی رسول آفتاب است.

تألیفات:

رمان (۵ عنوان)

مجموعه داستان- کودک- نوجوان- بزرگسال (۱۱ عنوان)

مجموعه خاطره: (۱۶ عنوان)

فیلمنامه مستند و داستانی (۶ عنوان)

نمایشنامه (۷ عنوان)

مقاله/ پژوهش/ گردآوری (۲۰ عنوان)

آثار ترجمه شده به زبانهای عربی/ فرانسه و انگلیسی (۳ عنوان)

جشنواره قلم زرین که هفدهمین دوره خود را آغاز می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های ادبی غیردولتی‌ست که همه ساله در ۱۴ تیرماه (روز ملی قلم) برگزار می‌شود و در پنج رشته داستان (بزرگسال و کودک و نوجوان)، پژوهش و نقد ادبی و شعر (بزرگسال و کودک و نوجوان)، برگزیدگان خود را معرفی می‌کند و مورد تقدیر قرار می‌دهد.

وجیهه سامانی، رضا اسماعیلی، راضیه تجار، احمد شاکری، رضا رسولی، علی‌اکبر والایی، کامران پارسی‌نژاد، محمدرضا اصلانی، یوسف قوجق نیز از جمله داوران ادوار پیشین این جشنواره هستند.

دبیر جشنواره به عنوان نخستین کار، داور و سرداوران مورد نظر خود برای هر یک از بخش‌های پنجگانه فوق را به هیئت مدیره انجمن قلم معرفی می‌کند؛ تا پس از تایید به کار مشغول شوند. این داوران می‌توانند از میان اعضای انجمن یا خارج آن باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز