خبرگزاری کار ایران

دومین آلبوم کاکوبند «دنیای نو» نام گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۴۲

دومین آلبوم کاکوبند، «دنیای نو» نام گرفت و در تاریخ ١٧ بهمن ماه روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

به گزارش ایلنا، پس از دو سال سکوت سرانجام آلبوم جدید گروه «کاکوبند» به مرحله انتشار رسید و این اثر با هفت قطعه در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

سبک خاص و تعریف متفاوت از موسیقی تلفیقی و مرزبندی نامحدود  باعث شده آثار کاکوبند برای هر شنونده با هر سلیقه و نگاه جالب توجه باشد.

دغدغه اصلی گروه «کاکوبند» حضور در مارکت جهانی موسیقی است و برای رسیدن به این مهم سالها است در حال تکاپو و پژوهش هستند. 
آلبوم دوم کاکوبند، «دنیای نو» با همین ذهنیت و به منظور گسترش مخاطبان این گروه و این سبک در جغرافیای جهانی وغیر هم زبان تهیه و تولید شده است و دلیل سکوت دو ساله‌شان مطالعه و تحقیق در این باب بوده است.

برنامه‌ریزی انتشار جهانی این اثر نیز با جدیت تمام انجام شده و قرار است از طریق سامانه‌های جهانی نشر موزیک در اختیار دوستداران و علاقمندان به موسیقی قرار بگیرد.

کاکوبند در این آلبوم از «نیما صرافی مهر» به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده، میکس و مسترینگ، «امیر علیزاده» (مشاور تنظیم،آهنگسازی، طراحی ریتم و صدا) و «پویا صرافی مهر» (ملودی ساز و مشاور در آهنگسازی و تنظیم) برای فرایند تولید «دنیای نو» بهره برده که خوانش آوای این قطعات به عهده نیما و پویاصرافی مهر بوده است.

گفتنی است کنسرت «کاکوبند» پس از مدتها دوری از صحنه با شمایل جدید و اجرای قطعات آلبوم جدیدشان پنجشنبه ۹ اسفند در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز