خبرگزاری کار ایران

پنجمین جشنواره هنر مقاومت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۷۷۴

پنجمین جشنواره هنر مقاومت با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی و هنری کشور و اصحاب رسانه با اکران آثار برگزیده کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاحیه جشنواره پنجم هنر مقاومت محمد حبیبی (مدیرعامل بنیادفرهنگی روایت فتح)، مسعود نجابتی (دبیرکل جشنواره)، مجیدرجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران)، سید مسعود شجاعی طباطبایی (دبیراجرایی جشنواره)، احسان محمدحسنی (مدیرعامل سازمان هنری رسانهای اوج)، دکتر رجبی دوانی (نویسنده و پژوهشگر)، کوروش پارسانژاد (طراح و گرافیست)، محسن دریالعل (مدیر انتشارات روایت فتح)، حسن قائدی (دبیر بخش عکس)، علی حیاتی (دبیر بخش پرچم و کتیبه جشنواره)، احمد عابدینی (دبیر بخش طراحی صنعتی جشنواره) و جمعی از هنرمندان رشتههای گوناگون هنرهای تجسمی حضور داشتند.

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنرمقاومت در سالن شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تا ۲۴ بهمن ماه پذیرای علاقمندان است.

پنجمین جشنواره هنرمقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ده  بخش کارتون و کاریکاتور،عکس، طراحی صنعتی، تایپو گرافی،پرچم و کتیبه، تصویر سازی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، پوستر، تبلیغات شهری و بخش ویژه علمی پژوهشی از ۴ تا ۲۴ بهمن ماه در تهران آثار برگزیده خود را در معرض دید عموم علاقمندان قرار داده است.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۲۴ بهمن ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و از نفرات برتر در بخشهای مختلف این جشنواره با اهدای  جوایزی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز