خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات جمع‌آوری آرای مردمی جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۰۶۳

علی آشتیانی‌پور (مدیر بخش معرفی بهترین فیلم) از نگاه مردم در جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که این بخش گسترده‌تر برگزار می‌شود.

علی آشتیانی‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جزئیات جمع‌آوری آرای مردمی جشنواره فیلم فجر و معرفی فیلم برتر از نگاه مردمی گفت: همانند سال‌های گذشته امسال مسئولیت برگزاری این بخش و جمع‌آوری آرا و نظرات مردمی به عهده خانه سینما گذاشته شده است و ما برای این بخش تدابیر ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: از سال گذشته اخذ آرا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. به شکلی که مخاطبان سینما با نصب یک اپلیکیشن و یا از طریق سایت و با استفاده از کدی که روی بلیت‌ها درج شده نظر و رأی خود را اعلام می‌کند. امسال نیز قصد داریم طرح را به همین شکل اجرا کنیم.

آشتیانی‌پور افزود: جمع‌آوری نظرات مخاطبان همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر و نمایش فیلم‌ها در سینماهای مردمی آغاز می‌شود و بعد از جمع‌آوری آرا اسامی فیلم‌هایی که بیشترین رأی را کسب کرده‌اند، در خلال ایام برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

آشتیانی‌پور ادامه داد: در حال بررسی و نهایی کردن جزئیات اجرای طرح جمع‌آوری آرای مردمی هستیم و به زودی درباره نحوه و روند شرکت مخاطبان برای اعلام رأی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در روز پایانی جشنواره سه فیلمی که بیشترین رأی مردمی را کسب کرده است، معرفی می‌شود و فیلمی که از میان همه فیلم‌ها بیشترین رأی را به دست آورده، معرفی و سیمرغ بهترین فیلم مردمی به آن اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز