خبرگزاری کار ایران

نشان و مدال اکبر رادی رونمایی شد/کارگاه نمایشنامه‌نویسی محمد چرمشیر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۲۲

رونمایی از نشان و مدال اکبر رادی، اعلام برنامه‌های روز پنجم و برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی محمد چرمشیر سه خبر از نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی است.

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با گشایش نمایشگاه اسناد تصویری اکبر رادی در بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، بنیاد اکبر رادی یادبودهای این مجموعه فرهنگی شامل نشان و مدال اکبر رادی را رونمایی کرد.

در آیین آغازین نمایشگاه اسناد تصویری اکبر رادی که در بخش جنبی جشنواره و در محل مرکز هنر پژوهی نقش جهان با دبیری ابراهیم حسینی برگزار می‌شود، بنیاد اکبر رادی از یادبودهای این بنیاد شامل نشان و مدال اکبر رادی رونمایی کرد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه و رونمایی از مدال و نشان اکبر رادی که توسط امیر اسمی طراحی و اجرا شده، اعضای ستاد برگزاری جشنواره و بنیاد رادی از جمله: حمیده بانو عنقا، آرش رادی، محمد رحمانیان، روح‌الله جعفری، مریم معترف، بهزاد صدیقی،جمعی از هنرمندان و اعضای فرهنگستان هنر ایران حضور داشتند. این نمایشگاه تا روز شنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است.

کارگاه نمایشنامه‌نویسی محمد چرمشیر برگزار می‌شود

نخستین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های آموزشی سه‌گانه نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی در بخش جنبی جشنواره با حضور محمد چرمشیر از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۸ دی در محل تالار مشاهیر مجموعه تهران شهر تهران برگزار می‌شود.

کارگاه نمایشنامه‌نویسی محمد چرمشیر با موضوع: روایت‌شناسی و تحلیل روایت در نمایشنامه‌های اکبر رادی از ساعت ۱۲:۳۰ سه شنبه ۱۸ دیماه به مدت ۱۵۰ دقیقه برگزار و به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی معتبر اهدا می‌شود.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره، متقاضیانی که تا‌کنون موفق به حضور و ثبت‌نام در کارگاه مذکور نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به محل برگزاری کارگاه نسبت به تحویل مدارک، ثبت‌نام و شرکت در کارگاه اقدام کنند.

ادامه اجراهای بخش مسابقه مونولوگ و ادامه کار نمایشگاه‌ها

در پنجمین روز از نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی اجراهای بخش مسابقه مونولوگ ادامه خواهد یافت.

مونولوگ گوشت نوشته امیر احمدی آریان و کارگردانی علی‌رضا مرتضوی از ساعت ۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در بخش مسابقه مونولوگ جشنواره و در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود. بخش مسابقه نمایشنامه‌خوانی جشنواره در روز پنجم اجرایی ندارد و نمایشگاه لبخند باشکوه آقای رادی در نگارخانه آریا از ساعت ۱۴ تا ۲۰به همراه نمایشگاه اسناد تصویری اکبر رادی در مرکز هنر پژوهی نقش جهان از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است.

برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی محمد چرمشیر با عنوان روایت شناسی و تحلیل روایت در نمایشنامه های اکبر رادی و همچنین رونمایی از هفت اثر منتشر نشده اکبر رادی از برنامه دیگر پنجمین روز از نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی است.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و توسط بنیاد اکبر رادی از ۱۴ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در مجموعه ایرانشهر، خانه هنرمندان، نگارخانه آریا ، مرکز هنر پژوهی نقش جهان و تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز