خبرگزاری کار ایران

معرفی راه‌یافتگان بازبینی نهایی «تئاتر صحنه» استان‌های تهران و البرز

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۷۵

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایرانی اسامی راه‌یافتگان به بازبینی نهایی بخش تئاتر صحنه استان‌های تهران و البرز این رویداد را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از تلاش و حضور تمامی گروه‌های دانشجویی حاضر در بازبینی مرحله اول بخش تئاتر صحنه استان‌های تهران و البرز، با انتشار اطلاعیه ای از بازبینی ۲۴۸ اثر (۲۳۳ اثر حضوری و ۱۵ فیلم) و راه‌یابی تعداد ۸۴ اثر به بازبینی مرحله دوم این بخش خبر داد.  

در این اطلاعیه آمده است: «گروه ارزیابی و انتخاب این مرحله متشکل از سوگل قلاتیان، مهدی مشهور، باقر سروش، سیاوش قائدی و سعدی محمدی با اجماع کلی نسبت به آثار برتر و رویکرد پذیرش حداکثری آثار از سوی دبیرخانه جشنواره که امکان و فرصت بیشتری را در اختیار گروه‌ها برای به بار نشاندن ایده‌ها و تلاش‌شان فراهم می‌آورد، نتایج این مرحله را به شرح زیر و بدون هیچ اولویتی اعلام می‌دارند.

لازم به توضیح است که بازبینی مرحله نهایی به صورت حضوری و به طور کامل (حداکثر ۹۰ دقیقه) در ۱۰ الی ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۷ خواهد بود.»

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸  به همت اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه‌های اجرا»، «نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)، «پژوهش (جایزه فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه  نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه‌ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره‌ها» و «پایان‌نامه‌های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند ماه سال ۱۳۹۷ میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز