خبرگزاری کار ایران

اکران افتتاحیه جن زیبا منتفی شد/سفر نورگل یشیلچای به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۳۴۳

قرار بود اکران افتتاحیه فیلم جن زیبا با حضور نورگل یشیلچای (بازیگر ترکیه‌ای فیلم) روز سه‌شنبه (27 آذر) برگزار شود اما این مراسم منتفی شد.

مهرداد فرید (تهیه‌کننده فیلم جن زیبا) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر عدم برگزاری افتتاحیه این فیلم با حضور بازیگر ترکیه‌ای آن گفت: به دلیل طولانی شدن مراحل اداری و همچنین صادر نشدن مجوزهای لازم، برگزاری مراسم اکران افتتاحیه در روز سه‌شنبه (۲۷ آذر) منتفی شده است.

وی ادامه داد: اکران فیلم از هفته آینده از چهارشنبه پنجم دی ماه  آغاز می‌شود و همزمان با آغاز اکران فیلم، مراسم افتتاحیه با حضور بازیگران ترکیه‌ای و ایرانی برگزار می‌شود. همچنین سفر نورگل یشیلچای به هفته آینده موکول شد.

وی ادامه داد: با هدف اینکه این فیلم به صورت همزمان در ایران و ترکیه اکران شود، کارگروه اکران تصمیم گرفت تا بدون سرگروه فیلم اکران شود.

فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی و فیلمبرداری بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید با حضور نورگل یشیل چای، فرهاد اصلانی، محرم زینال زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید ساخته شده است.

این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است و شرکت آلتینای ترکیه به عنوان سرمایه‌گذار  و تهیه‌کننده ترکیه‌ای در این فیلم حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز