خبرگزاری کار ایران

معرفی هیات انتخاب و داوری بخش فیلمنامه‌ی "سومین جشنواره فیلم کوتاه موج"

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۳۴

طی احکامی جداگانه از سوی «ابراهیم حصاری» دبیر جشنواره، اسامی اعضای هیأت انتخاب و داوری بخش فیلمنامه‌ی این جشنواره اعلام شدند.

به گزارش ایلنا، «ابراهیم حصاری» دبیر سومین جشنواره‌ی فیلم کوتاه موج، اسامی اعضای هیات انتخاب و داوری بخش فیلمنامه‌ی جشنواره‌ی موج را معرفی کرد.

«محمدرضا گوهری»، «احسان عبدی پور» و «فرنوش صمدی» فیلمنامه‌های ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره‌ی فیلم کوتاه موج را بازخوانی کرده و آثار راه یافته به بخش مسابقه را معرفی خواهند کرد. لازم به ذکر است که این هیات کار داوری نهایی فیلمنامه‌های بخش مسابقه را نیز به عهده خواهند داشت. 

علاقمندانی که "فیلم" یا "فیلمنامه‌ی کوتاه" با محوریت «سفر»، «گردشگری» و «دریا» دارند تا تاریخ 15 دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را در سایت جشنواره‌ی فیلم موج www.mowj.kish.ir به ثبت رسانده و آنرا به آدرس دبیرخانه (کیش، خیابان سنایی، مقابل مسجد امیر (ع)، ساختمان بساک، طبقه دوم، دبیرخانه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج کیش، کدپستی: ۷۹۴۱۷۷۳۸۹۹) ارسال کنند.

سومین دوره‌ی جشنواره‌ی سراسری فیلم کوتاه موج کیش، 10 تا 12 اسفندماه سال جاری به دبیری ابراهیم حصاری و در جزیره‌ی زیبای کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز