خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه ساخت ایران در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۵۲

آیین گشایش نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان «ساخت ایران» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین گشایش نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان «ساخت ایران» و با موضوع شعار سال ۱۳۹۷، سال «حمایت از کالای ایرانی»  پنج‎شنبه ۲۹ آذر در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. 

آثار این نمایشگاه، حاصل تلاش ۲۵ طراح گرافیک حاضر در کارگاه آموزشی طراحی پوستر با مدیریت اشکان قازانچایی است. کارگاه مذکور با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا ۱۳ تا ۱۵ تیر ماه به همت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران و در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

طراحان گرافیک حاضر در نمایشگاه عبارتند از: الهام خدابنده، الهام زکی‎زاده، بهداد شریفی مطلق، پارسا امامقلی‎پور، پرستو حیدری‎آزاد، حمید نصر، راضیه قیدرلو، زهرا پرتو، زهره شیروانی هرندی، زینب علی‎عسکری، سمانه اسلامی، شهرزاد شاهرخی، صونا حیدری، علی مدیری، فائزه شمیمی، فاطمه امینی زنجان، فاطمه تندسه، فاطمه ناصح، فرشته عابدی، گلناز گلچین، مرضیه ظرف‎ساز، مریم کاظمی، مهسا میر‎حسینی، نوید صالح‎فکر، نیلوفر درستی.

این دومین سال پیاپی است که آثار شرکت‎کنندگان در کارگاه آموزشی طراحی پوستر طی یک نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد. سال پیش نیز نمایشگاهی با عنوان «اعلان گفتگو» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. همچنین کتاب «اعلان گفتگو» که دربرگیرنده آثار منتخب شرکت‎کنندگان در کارگاه پیشین بود، سال گذشته از سوی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران منتشر شد.

نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان «ساخت ایران» از پنج‎شنبه ۲۹ آذر تا ۷ دی در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران  برپاست. علاقمندان می‎توانند جهت دیدار از آثار این نمایشگاه در روزهای عادی  از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز