خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

پیکر پیام صابری تشییع شد/ وداع زودهنگام پدری جوان با پسرش+عکس

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۲۷

پیکر پیام صابری صبح امروز از مقابل خانه شماره (۲) سینما به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تشییع پیکر پیام صابری طراح گریم، بازیگر و کارگردان صبح امروز (سه‌شنبه دهم آذر) با حضور هنرمندان و خانواده آن مرحوم در خانه شماره (۲) سینما برگزار شد.

جواد یحیوی که اجرای این مراسم را برعهده داشت، درباره پیام صادقی گفت: اکنون در موقعیتی قرار دارم که نمی‌دانم درباره آن چه بگویم. اگر از پیام صابری شناخت داشتید، می‌دانستید که او اهل غافلگیری است و ما منتظریم که او مثل همیشه در قرارهایمان از راه برسد.

علی دهکردی نیز در این مراسم اظهار کرد: خیلی سخت است که در خانه دومی که به نام ماست برای بدرقه همدیگر کنار هم جمع شویم. امروز هم در کمال تاسف برای بدرقه یکی از دوستان جوانمان در کنار قرار گرفتیم و مجبوریم که بپذریم چه بخواهیم یا نه، بازگشت همه ما به سوی اوست. به زبان آوردن کلمه صبر ساده است اما نشستن این واژه بر قلب خیلی سخت است و من واقعا نمی‌دانم ‌در این شرایط چه بگویم.  

وی ادامه داد: خداوند در قرآن می‌فرماید: مصیبت بر قلب و دل‌های ما اصابت می‌کند. رفتن پیام مصیبتی است که به ما اصابت کرد و مثل صاعقه به ما خورد. کاش شرایط جوری نباشد که برای کارهایمان و مطالبه حقوق‌هایمان تا این اندازه استرس داشته باشیم و به این صورت به راحتی از کنار یکدیگر برویم.

پیکر پیام صابری تشییع شد/ وداع زودهنگام پدری جوان با پسرش+عکس

عبدالله اسکندری در ادامه این مراسم با حالتی غمگین اظهار داشت: ۲۵ سال پیش که این جوان پیش من آمد، آمال و آرزوهای بسیاری در سینما داشت و در این سال‌های اخیر داشت به خواسته‌های دیرین خودش نزدیک می‌شد که اجل مهلتش نداد.

وی افزود: امیدوارم خداوند به خانواده عزیزش؛ به خصوص همسر و پسرش صبر بدهد، من را ببخشید که بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم‌.

اصغر همت نیز در ادامه چند بیت شعر از سعدی خواند و اظهار داشت: برای کسی که بیماری دارد و پس از دوران درمان از بین ما می‌رود، شاید زمینه رفتن را برای ما فراهم کرده باشد، اما رفتن ناگهانی پیام برای همه ما دردناک بود.

وی ادامه داد: امیدوارم پسرش اهورا جان در سایه خدای بزرگ آینده روشنی داشته باشد و خداوند به همسرش زیبای عزیز صبر بدهد و بتواند فرزندش را به نحوی بزرگ کند که وقتی به سن و سال پدرش برسد بتواند شرایط پدرش را بهتر تحمل کند‌. شرایطی که اگر مهیا بود، پیام ۲۰ تا ۲۵ سال دیگر می‌توانست زندگی و کارهایی را تولید کند.

پیکر پیام صابری تشییع شد/ وداع زودهنگام پدری جوان با پسرش+عکس

افسر اسدی نیز در ادامه این مراسم شعری را از زبان اهورا فرزند پیام صابری خواند و گفت: این شعر را از زبان اهورا جان سروده‌ام تا مرهمی بر دل زیبا دخترم باشد.

مهری شیرازی گریمور در ادامه بیان کرد: واقعا نمی‌دانم‌ از پیام چه بگویم. رفتن او از بین ما خبر دردناک و‌هولناکی بود. او نه همکار بلکه یک دوست بود‌.

پیکر پیام صابری تشییع شد/ وداع زودهنگام پدری جوان با پسرش+عکس

وی ادامه داد: پیام انسانی بدون حاشیه و‌ آرام بود و مرگ او برای همه ما سخت و طاقت‌فرساست. امیدوارم خداوند صبر و شکیبایی به زیبا جان بدهد و بتواند اهورا را آن‌گونه که پیام دوست داشت بزرگ کند‌.

شیرازی افزود: من معتقدم که ما غصه نمی‌خوریم بلکه این غصه است که ما را می‌خورد‌. واقعا از پر کشیدن این جوان شوکه شدم و این لحظه سختی است و من از طرف تمام همکارانم در سینمای ایران به خانواده پیام صابری و زیبا بروفه تسلیت می‌گویم.

پیکر پیام صابری تشییع شد/ وداع زودهنگام پدری جوان با پسرش+عکس

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده تلویزیون نیز در ادامه این مراسم گفت: خیلی سخت است که در غم از دست دادن جوانی، ما پیرمرد‌ها حرف بزنیم. پیام یکی از گل‌های خوب سینمای ایران و تلویزیون بود. واقعا زندگی عاشقانه‌ای این دو عزیز داشتند و لحظه‌ای این دو زوج از هم جدا نبودند.

این تهیه‌کننده سپس خطاب به پری صابری گفت: خانم صابری عزیز؛ فرزند شما به دنیای جاودان رفت و پیام شما قطعا به خاطر صبوری و اخلاق خوبی که داشت بهترین جا را خواهد داشت.

وی افزود: در سال‌هایی که ما در کنار پیام بودیم چیزی جز مهر و محبت و دوستی بین پیام و خانواده‌اش ندیدیم. او واقعا صبور بود و بین همه به خوش خلقی و آرامی معر‌وف بود. من به خانواده زیبا بروفه و خانواده صابری تسلیت عرض می‌کنم.

این هنرمند کار چهره‌پردازی را با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «امام علی(ع)» آغاز کرد و با بازی در سریال «ریحانه» برای مردم شناخته شد.

صابری در آخرین روزهای عمر خود مشغول ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» به تهیه‌کنندگی نعمت‌الله چگینی بود که متاسفانه فرصت تمام کردن آن را پیدا نکرد.

این هنرمند متولد سال ۱۳۵۲ تهران و پسر پری صابری کارگردان تئاتر و همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون است.

پیکر پیام صابری تشییع شد/ وداع زودهنگام پدری جوان با پسرش+عکس

امین حیایی، عبدالله اسکندری، شایسته ایرانی، نفیسه روشن، علی اوسیوند، حمیرا ریاضی، جواد یحیوی، رابعه اسکویی، پرستو صالحی،  رضا توکلی، حسین تبریزی، اصغر همت، افسر اسدی، علی دهکردی، علی رام نورایی، همایون اسعدیان و... از جمله بازیگرانی بودند که در مراسم پیام صابری حضور یافتند و او را به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه کردند.

پیام صابری یکشنبه عصر بر اثر ایست قلبی در سن ۴۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز