خبرگزاری کار ایران

اجرای گروه رخساره به نفع آسیب‌دیدگان اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۰۴

گروه موسیقی بانوان رخساره به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری با حمایت خیریه‌های «قلب سفید» و «آرا» روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی بانوان رخساره به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری جمعه، ۲۳ آذر در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

گروه موسیقی رخساره به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری با حمایت خیریه‌های «قلب سفید» و «آرا» روی صحنه می‌رود و عواید حاصل از آن به آسیب‌دیدگان اجتماعی، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، کودکان کار و زنان بد سرپرست اختصاص داده می‌شود.

سرپرست گروه موسیقی بانوان رخساره در مورد شکل‌گیری و نحوه همکاری خود با گروه تازه توضیح داد: از حدود چهار ماه پیش استارت همکاری ما زده شد و این اجرا اولین همکاری ما با این گروه جدید است.

این هنرمند ادامه داد: گروه رخساره فعالیتش را از سال ۸۲ آغاز کرده و سال گذشته نیز با همراهی گروه موسیقی نوشه اجراهای مختلفی را در فرهنگسرای نیاوران برگزار کردیم و این‌ بار در فرصت پیش رو با گروه رخساره روی صحنه خواهیم رفت.

او افزود: در این گروه انتخاب تمامی نوازنده‌ها بر عهده خودم بوده و این اولین کنسرت گروه رخساره به شکل مستقل است، همچنین در آینده اجراهای بیشتری پیش رو خواهیم داشت.

منصوری همچنین در خصوص رپرتوآر این اجرا گفت: در این کنسرت قطعات نوستالژیک و خاطره‌انگیز پاپ را اجرا خواهیم کرد و بازتنظیم قطعات بر عهده نیما کامکار بوده است. همچنین قطعه «می‌مونی واسم» به آهنگسازی مهدیار معصومی و ترانه احسان آذر با تنظیم آرش آزاد را اجرا خواهیم کرد.

در این اجرا خزر چکاوک (پیانو)، سحر شاطری (درامز)، ارمغان حاجی‌وندی (پرکاشن)، نسرین سلیمانی (ضرب، دف و دایره)، روژین عدالت (ویولن)، سارا سقایی (فلوت)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، زهرا اصغری (گیتار) و ریما (گیتار بیس) به‌عنوان اعضای ارکستر رخساره حضور دارند و تنظیم تمام قطعات توسط نیما کامکار انجام گرفته است.

این کنسرت روز ۲۳ آذر ساعت ۱۴ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز