خبرگزاری کار ایران

«بدون تماشاگر» و «گذر لوطی هاشم» در پردیس تئاتر شهرزاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۳۲

«بدون تماشاگر» به کارگردانی امیر اخوین و «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی عنوان نمایش‌های تازه‌ای است که از بیست آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، دو اثر نمایشی تازه از بیست آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. نمایش «بدون تماشاگر» به نویسندگی ابوالفضل کاهانی و کارگردانی امیر اخوین عنوان اثر نمایشی تازه‌ای است که از تاریخ ۲۰ آذرماه در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این نمایش هرشب ساعت ۱۹ روی صحنه خواهد رفت. علی سرابی و آزاده صمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه‌کنندگی نمایش «بدون تماشاگر» بر عهده سعید خانی است، او که پیش از این به عنوان تهیه‌کننده و پخش کننده سینما شناخته می‌شد، در نخستین حضور خود در حوزه تئاتر به سراغ نمایشی با مضمون اجتماعی رفته است.

پیش خرید بلیت‌های این نمایش طی روزهای آینده در سایت‌های اینترنتی آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد، بلیت‌های این نمایش را خریداری کنند.

همچنین نمایش «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی عنوان نمایش تازه دیگری است که از ۲۰ آذرماه در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

ابوالفضل حاجی خانی نویسندگی این نمایش را بر عهده داشته است و روایتگر یک قصه عاشقانه در دوره پهلوی اول است، تمرینات این گروه نمایشی از ماه ها قبل آغاز شده و آمادگی‌های لازم برای اجرای نخست این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد صورت گرفته است.

«گذر لوطی هاشم» نخستین تجربه کارگردانی حسین تبریزی در حوزه تئاتر است، او بیش از این تله‌فیلم‌هایی را برای صدا و سیما ساخته است و جزو کارگردانان تلویزیونی محسوب می‌شود. تبریزی کارگردانی فیلم‌های «افسونگر» و«مساله میهن، مشکل ملیحه» را در کارنامه خود دارد.

نمایش موزیکال «وامانده تهران!» به نویسندگی و کارگردانی علی شعایی عنوان اثر تازه‌ای است که در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آذرماه در روزهای پنجشنبه و جمعه در قالب دو اجرا روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است؛ نمایش «مده آی سن مدار» به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی تا پایان آذرماه سال جاری به اجراهای خود در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد ادامه خواهد داد و تاکنون این نمایش با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

الیکا عبدالرزاقی، احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه‌کنندگی آن بر عهده امین زندگانی است.

نمایش «مثل آب برای شکلات» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی هم عنوان اثر نمایشی است که از تاریخ ۱۴ آذر اجراهای خود را در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است و اجراهای این نمایش تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

رویا نونهالی، بهنام پانیزه، معصومه بیگی، فاطمه جعفری، سارا شاهی، افسانه پرمر، علیرضا سرحدی، مسعود خادمی، سارینا ترقی، فاطمه احسانفر، غزل لوری، محمد شورانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

برنامه‌های آینده پردیس تئاتر شهرزاد، طی روزهای آینده از طریق روابط عمومی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز