خبرگزاری کار ایران

آلبوم «هرچه بود گذشت» یادواره اسدالله ملک منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۹۹

همایون کاظمی آلبوم موسیقی «هر چه بود گذشت» را با عنوان یادواره اسدالله ملک منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی «هرچه بود گذشت» یادواره اسدالله ملک، با صدای همایون کاظمی توسط نشر و پخش جوان منتشر و راهی بازار موسیقی شد. همزمان با نشر این اثر به صورت فیزیکی، می‌توان آن را از طریق سامانه ریتمو به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

همایون کاظمی که سال‌ها پیش آلبوم «به یاد آن گذشته» را در پاسداشت حبیب‌الله بدیعى و معینى کرمانشاهى خوانده بود، تازه‌ترین اثر خود را تحت عنوان «هرچه بود گذشت» در دسترس موسیقی‌دوستان قرار داده است، این هنرمند در خصوص اثر تازه‌اش گفت: این آلبوم به یاد زنده‌یاد استاد اسدالله ملک به اجرا در آمده و شامل شش قطعه با عناوین «یاد تو»، «جدایی تو»، «آواز بیات اصفهان»، «جدایی»، «آسمون» و «آواز دشتی» است. 

او افزود: قطعات این اثر را سامان احتشامی تنظیم کرده و نوازندگی پیانو را نیز بر عهده داشته است. همچنین بابک شهرکی به عنوان نوازنده ویولون در این اثر همکاری داشته است. قطعات در استودیو پارت با صدابرداری بهنام شهرکی ضبط شده‌اند و مجموعه کل کار از 1396 آغاز شده و تولید و نشر آن تا 1397 به طول انجامیده است.

همایون کاظمى در پایان گفت: چهار قطعه از این آلبوم از ساخته‌هاى استاد ملک در مایه دشتى، اصفهان و شوشترى با ترانه‌هایى از زنده‌یاد بهادر یگانه، هما میر فشار و زنده‌یاد نواب صفا است و دو قطعه آواز در دشتى و اصفهان با اشعارى از فریدون مشیرى و ایرج دهقان اجرا شده است. 

این خواننده همچنین توضیح داد ترانه «جدایى» در زمان حیات استاد ملک با صداى خودش براى اولین بار ضبط شده بود و در این مجموعه دوباره خوانده شده است و سه ترانه دیگر بازخوانى است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز