خبرگزاری کار ایران

اجرای همزمان تهمورس پورناظری و ژوزت بوشل مینگو در سوئد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۵۶

تهمورس پورناظری (آهنگساز و نوازنده‌ تار) با همراهی ژوزت بوشل مینگو در سوئد به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، تهمورس پورناظری (آهنگساز و نوازنده‌ تار) با همراهی ژوزت بوشل مینگو در سوئد به اجرای برنامه می‌پردازد. این نخستین همکاری میان این خواننده و آهنگساز است که در آن به اجرای موسیقی تنبور و بلوز می‌پردازند. این اثر ‌براساس اشعار ترجمه شده خیام است و با بهره‌گیری از عناصر بلوز کلاسیک، متونی از شعرای قدیمی فارسی و موسیقی صوفی و با تمرکز بر ساز تنبور طراحی شده است. 

این دو هنرمند ابتدا هفتم  دسامبر (شانزدهم آذر) در فشینگ، یکی از مراکز اصلی اجرای موسیقی جز در استکهلم، و دو روز بعد از آن در شهر استکهلم با همکاری سازمان تئاتر ملی سوئد –ریکستئاترن- به اجرای برنامه می‌پردازند. 

ژوزت کارگردان، خواننده، بازیگر و تهیه‌کننده‌ انگلیسی است که پیش از این در نمایش Lion King با موسیقی التون جان روی صحنه رفته و در حال حاضر مدیر بازیگری کالج دراماتیک استکهلم است. پروژه «نینا: داستان من و نینا سیمون» از موفق‌ترین کارهای اوست که در چند سال اخیر در اروپا روی صحنه رفته است.

تهمورس پورناظری سی‌دی این اثر را نیز منتشر می‌کند و قرار است در هفته‌ جاری یک ترک با نام «آزادی» از این اثر منتشر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز