خبرگزاری کار ایران

مسعود فرجام «فریدِ؟ میگه ساعت ۸» را کلید زد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۹۲

با پایان پیش‌تولید فیلم سینمایی «فریدِ؟ میگه ساعت ۸»، مسعود فرجام به زودی اولین ساخته بلند سینمایی خود را در تهران مقابل دوربین خواهد برد.

 مسعود فرجام به خبرنگار ایلنا گفت: فیلم  «فریدِ؟ میگه ساعت ۸» حال و هوایی جوانانه دارد و شخصیت‌های آن در مواجهه با موقعیتی پیچیده، قصه این فیلم را روایت می‌کنند و تاکنون حضور آذرخش فراهانی، روشنک گرامی، الهه افشاری، سام حسامی و آزاده سدیری در این فیلم قطعی شده و به زودی با تکمیل شدن دیگر بازیگران، فیلم در تهران کلید می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه تلاش دارد تا فیلم را به جشنواره فیلم فجر برساند، افزود: این فیلم  با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته می‌شود و داستان آن  روایت و برشی از ۲ شب زندگی چند جوان است  که براساس تصمیمات و انتخابات غلط سرنوشت نافرجامی را برای خود رقم می‌زنند.

«مسعود فرجام» از سال ٨٨ فعالیت خود در سینما را آغاز کرده است و  دانش آموخته تدوین فیلم از مرکز هنرهای نمایشی کالیفرنیا است و تاکنون در بیش از 30 فیلم و سریال بلند و کوتاه به عنوان تدوینگر و دستیار تدوین حضور داشته است. «فصل فراموشی فریبا» و «کیمیا و خاک» ساخته عباس رافعی، «نفس» ساخته نرگس آبیار از مهم‌ترین فعالیت‌های فرجام است.

فرجام بیش از ده جایزه بین‌المللی در حوزه تدوین و ساخت تریلر کسب کرده که ازجمله آنها می‌توان به جایزه بهترین تریلر برای اولین بار در سینمای ایران از جشنواره بین‌المللی فیلم گلاسکو (انگلستان)، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل کالیفرنیا (آمریکا)، جشنواره بین‌المللی فیلم ایندیانا (آمریکا)، جشنواره بین‌المللی فیلم ملبورن (استرالیا)، جشنواره بین‌المللی فیلم لهستان، جشنواره بین‌المللی فیلم بخارست (رومانی)، جشنواره بین‌المللی فیلم لندن (انگلستان) (برای فیلم فصل فراموشی فریبا)، جشنواره بین‌المللی فیلم لس آنجلس (آمریکا)، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های هنری میلان (ایتالیا)، جشنواره بین‌المللی فیلم برادوی (آمریکا)، جشنواره بین‌المللی فیلم درام تورنتو (کانادا) و... اشاره کرد.

فرجام در جشنواره سی و چهارم فجر نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای ساخت تریلر فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» از جشنواره فجر بوده است.

عوامل این فیلم عبارتند از: «امیر پرهیزکار جانشین تهیه‌کننده»، «مدیر تولید: علی رضایی»، «برنامه‌ریز دستیار اول کارگردان امیر کرباسچی»، «دستیاران کارگردان وحید عزیزی و نرگس امتیازی»، «سعید براتی فیلمبردار»، «حسین مجد طراح صحنه»، «پردیس رافعی طراح لباس»، «مسعود شاهوردی صدابردار»، «منشی صحنه آنیتا فیروز بخت»، «مهرداد قلی‌پور طراح چهره‌پردازی»، «جواد حقیقی آهنگساز»، «حسن ایزدی جلوه‌های ویژه»، «سیما محمدی عکاس»، «مهسا بهشتی فیلم بردار پشت صحنه» و «مدیر تدارکات: سیدقربان صادقی» مشاور پروژه عباس رافعی.پیمان راد: تهیه کننده و مجری طرح

مسعود فرجام «فریدِ؟ میگه ساعت ۸» را کلید زد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز