خبرگزاری کار ایران

اولین حضور حسین انتظامی به عنوان سرپرست سازمان سینمایی

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۰۴

حسین انتظامی به عنوان سرپرست سازمان سینمایی در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت شب گذشته با حضور حسین انتظامی (سرپرست سازمان سینمایی) در  تالار وحدت برگزار شد.

حسین انتظامی در این مراسم طی سخنانی گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که تصویر ایثار و حمیت غیرتمندان است در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی که پیروزی عزت و آزادگی است، روایتگر عشق و دلدادگی کسانی است که شجاعت و ایستادگی بر آرمانها را توشه راه خود کردند.

 وی ادامه داد: روایت هنرمندان مؤمن و انقلابی از لحظه‌های درخشانی است که مایه ارزش و اعتبار سینمای ایران شده است. شنواره فیلم مقاومت ستایشگر تلاش این فیلمسازان در ایران و جهان است که پانزدهمین دوره آن همزمان با هفته بسیج برگزار می‌گردد.

انتظامی افزود: حضور تعداد زیادی فیلم سینمایی، مستند و کوتاه در دوره‌های گوناگون این جشنواره و نیز آثار سینمایی و غیرسینمایی این دوره از جشنواره که عموماً جزو آثار پرمخاطب سال گذشته و امسال سینمای ایران نیز بوده‌اند نشان از عزم و تلاش سینماگر ایرانی در این عرصه است که به رغم همه مشکلات در این راه با پایمردی و ایستادگی توانسته‌اند برگ‌هایی از این صفحات درخشان را به تصویر کشند و آوازه برخی از آنها از مرزهای ایران فراتر رفته تا آنجا که فیلمسازی با این مضامین به گونه‌ای معتبر و ستایش برانگیز در جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: آنچه در این میان شایسته توجه است انتظار مشارکت بیشتر نهادهای مسئول و همه کسانی است که دلبسته این راهند تا این آثار با حمایت و کمک مؤثر آنها ابتدا به گونه‌ای شایسته تولید شوند و سپس به گونه‌ای شایسته به دست مخاطبان تشنه و علاقمند در داخل و خارج از کشور برسد و از این رهگذر به سهم و نقش شایسته خود در تولید و نمایش دست یابد که این انتظار سینماگران انتظاری معقول و به جاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز