خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش‌فروش اینترنتی نمایش «مردی به نام دایک»/تخفیف دانشجویی «شاه لیر»

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۶۳

تخفیف ۵۰ درصدی بلیت نمایش «شاه لیر» با کارگردانی مسعود دلخواه برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و نیز آغاز پیش‌فروش اینترنتی نمایش «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، پیش فروش اینترنتی نمایش «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی از سه‌شنبه ۵ آذر در سایت تیوال آغاز می‌شود.

پیش فروش اینترنتی نمایش «مردی به نام دایک» به نویسندگی هال ورثی‌هال و روبرت میدل‌مس و کارگردانی مهدی میامی، از سه‌شنبه ۵ آذر ساعت ۱۴ در سایت تیوال آغاز می‌شود.

در خلاصه‌داستان نمایش آمده: مردی به نام دایک شخصی را کشته و محکوم به اعدام است و یک ساعت دیگر حکم او اجرا می‌شود اما او هویت واقعی‌اش را فاش نکرده و اکنون از سراسر کشور نامه‌هایی آمده و افرادی مدعی‌اند با او نسبتی دارند.

نمایش «مردی به نام دایک » از ۱۴ آذر به مدت ۱۵ اجرا، هر روز ساعت۱۹.۳۰ در سالن قشقایی سالن تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود. علاقه‌مندان جهت خرید بلیت این نمایش می‌توانند به آدرس https://www.tiwall.com/p/man-named-dieck یا به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهر مراجعه کنند.

تخفیف دانشجویی «شاه لیر»

بلیت نمایش «شاه لیر» با کارگردانی مسعود دلخواه دوشنبه و سه‌شنبه این هفته برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

نمایش «شاه لیر» که این روزها با کارگردانی مسعود دلخواه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است در اجراهای روز "۲شنبه، ۵آذر" و "۳شنبه، ۶آذر"، بلیت‌های تخفیف‌دار دانشجویی در نظر گرفته است و تعداد ۱۰۰ صندلی نمایش«شاه لیر» با ۵۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد و تمامی دانشجویان در تمامی رشته‌های تحصیلی می‌توانند روزهای یادشده با ارائه کارت معتبر به گیشه تئاتر شهر (ساعت۱۶تا۱۸) مراجعه کرده و از تسهیلات ۵۰ درصدی تخفیف بهره‌مند شوند.

نمایش «شاه لیر» نوشته ویلیام شکسپیر، تهیه‌کنندگی، طراحی و کارگردانی مسعود دلخواه، آهنگسازی نادر مشایخی و بازی مهدی سلطانی، الهام پاوه نژاد، بهاره رهنما، خسرو شهراز، رحیم نوروزی، محمدصادق ملک، ناصر عاشوری، محمدرضا علی‌اکبری، حمیدرضا هدایتی، محمد صدیقی مهر، محبوبه تفضلی، یلدا قشقایی، سجاد بابایی، محمد صادقی، امیرحسین سرداریان، حسین ابراهیمی، سعید عظیمی، سپاس رضایی، افشین حسنلو، فربد غفاری، محمد پیرالیاس، رضا ایزدخواه، منصور تمیزی‌فر، حمیدرضا جهانگیری، سعید مصطفایی، میلاد پاک‌سرشت، حامد عباس‌پور، حامد آرامی، مجید قنبری، سارا خسروی و الهام قندهاری هر روز ساعت ۱۸ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل گروه که در بخش ارتباطات کارکردان را یاری می‌دهند می‌توان به، طراح گرافیک: محسن عامل، مدیر بین‌الملل و مترجم: طلایه زهره‌وندی، عکاس: فرهاد فروغی، مسئولین رسانه: فریبرز دارایی، سارا بابایی، مسئولین تبلیغات فضای مجازی: الهه پوراحسان، حمید شفقتی و مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر اشاره کرد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت دیگر روزهای این نمایش می‌توانند به سایت تیکت به آدرس www.tik۸.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز