خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام تاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

راه‌های زیادی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۹۱

حجت‌الاسلام تاج‌الدینی در حاشیه «پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه» گفت: بسیاری از قطعات مورد نیاز کشور از سالها قبل تامین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه صبح امروز دوشنبه 28 آبان در سه بخش افتتاح شد. بخش اول این نمایشگاه مختص به اداره کل معاونت توسعه و فناوری است.

۳۴ استارت آپ بخش دوم این نمایشگاه را به خود اختصاص دادند که از میان هشتاد استارت‌آپ برای حضور در این نمایشگاه انتخاب شده‌اند.

بخش سوم شرکت‌های دانش بنیان که بیشتر متعلق به دانشگاه‌هایی ازجمله خواجه نصیر، علم و صنعت هستند.

حجت‌الاسلام تاج‌الدینی (مشاور قائم مقام و رئیس سازمان صداوسیما) در حاشیه بازدید در پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه در خصوص این نمایشگاه به خبرنگار ایلنا گفت: ما در حوزه فناوری رسانه پیشرفت‌های خوبی داریم و می‌توانیم شرکت‌هایی در سطح جهانی برای حضور در این نمایشگاه پیدا کنیم تا آنها فناوری‌هایی که دارند را به ما عرضه کنند.

وی افزود: البته باید بگویم که در داخل کشور خیلی از نیازهای فناوری رسانه تأمین شده است البته این به این معنا نیست که به خودکفایی کامل رسیدیم چراکه همه کشورها نیز بر فناوری رسانه‌ای به صورت خودکفا عمل نمی‌کنند. بعضی از فناوری‌ها وجود دارد که بودجه اقتصادی آن را فقط بعضی از کشورها دارد و مهم این است که همه از راه‌های مختلف بتوانند آن را تأمین کنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های فناوری رسانه صداوسیما با توجه به سابقه 15 ساله خود، پیشرفت‌های بسیار خوبی کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا تحریم‌ها در روند برگزاری این نمایشگاه خللی وارد نکرده، گفت: راه‌های زیادی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد که از جمله اینکه قطعات مورد نیاز از سال‌ها قبل تأمین کرده باشیم تا در زمان بحران تحریم  بتوانیم از آنها استفاده کنیم و از تحریم عبور کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز