خبرگزاری کار ایران

آمار تماشاگران تماشاخانه‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی تا ۱۸ آبان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۳۲۸

آمار تماشاگران تماشاخانه‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی (مجموعه تئا‌تر شهر و تماشاخانه سنگلج) به تفکیک جزئیات تا روز ۱۸ آبان مشخص شد.

به گزارش ایلنا، مجموعه تئا‌تر شهر که در هفته گذشته میزبان ۴ نمایش بوده آمار تفکیکی خود را برای هر اجرا به این شکل اعلام کرد:

۱-تماشاخانهٔ اصلی: نمایش «خاتون» به کارگردانی «حسین عالم‌بخش» که در این تماشاخانه روی صحنه بود و به پایان رسید طی ۲۰ اجرایی که تا ۱۸ آبان داشته میزبان ۱۰۰۲۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۶۲ بلیت تمام بها، ۸ بلیت نیم‌بها و ۹۹۵۷ بلیت میهمان ارائه شده که در گیشه ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

۲- تماشاخانه قشقایی: نمایش «نقاشی اشر» به کارگردانی «فریبرز کریمی» که ۱۶ نوبت در این تماشاخانه روی صحنه رفته ۱۰۹۰ تماشاگر دیده‌اند. برای این نمایش ۵۴۲ بلیت تمام بها، ۹۱ بلیت نیم بها، ۹۱ بلیت تخفیف‌دار و ۳۶۶ بلیط میهمان صادر شده که در گیشه ۱۹۸ میلیون و ۹۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

۳- پلاتو اجرا: نمایش «ابوالهول» به کارگردانی «داوود پورحمزه» نیز ۱۵ نوبت در پلاتو اجرا روی صحنه رفته است. این نمایش را ۴۵۷ تماشاگر دیده‌اند. ۲۳۵ بلیت تمام بها، ۵۵ بلیت تخفیف‌دار و ۱۶۷ بلیت میهمان برای این نمایش ارائه شده که در گیشه ۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برایش داشته است.

۷- تماشاخانه سایه: نمایش «خاموشخانه» به کارگردانی «مهدی مشهوری» نیز ۸ اجرای خود را در تماشاخانه سایه پشت سر گذاشته است. این نمایش میزبان ۲۷۷ تماشاگر بوده که شامل ۱۲۵ بلیت تمام بها، ۱۵ بلیت نیم بها، ۱۳۷ بلیت میهمان می‌شود. گیشه این نمایش ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرد:

این تماشاخانه که از ۲ آبان پذیرای نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی «هادی مرزبان» بوده، تا ۲۰ آبان ماه از ۱۷۷۵ تماشاگر هم پذیرایی است. برای این نمایش ۶۳۷ بلیت تمام‌بها (۴۲۲ بلیت ۴۰ هزار تومانی – ۱۱۹ بلیت ۳۰ هزار تومانی و ۹۶ بلیت ۲۵ هزار تومانی)، ۶۰۹ بلیت نیم‌بها (۲۸۷ بلیت ۲۰ هزار تومانی – ۱۵۱ بلیت ۱۵ هزار تومانی و ۱۷۱ بلیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی) و ۴۶۱ بلیت میهمان ارائه شده که جمع گیشه ۱۰ روز فروش این نمایش ۳۵۱میلیون و ۴۳۰ هزار ریال ثبت شده است.

تالار هنر در هفته‌ای که گذشت نمایشی را روی صحنه نداشت.

آمار تماشاگران تماشاخانه‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی تا ۱۸ آبان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز