خبرگزاری کار ایران

طراحان هنری «شیروانی داغ» معرفی شدند/«چسب‌هایش» در تئاتر باران

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۶۹

معرفی طراحان هنری «شیروانی داغ» به کارگردانی ایوب آقاخانی و اجرای «چسب‌هایش» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا سجادیان در تئاتر باران دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، الهام صالحی، امیرحسین دوانی، مقدی شامیریان، نوید صادقی و امین یاوری به ترتیب طراح چهره‌پردازی، طراح صحنه و نور، طراح لباس، آهنگساز و طراح صدا و طراح پوستر و بروشور به نمایش «شیروانی داغ» به کارگردانی ایوب آقاخانی پیوستند.

الهام صالحی طراح چهره‌پردازی، امیرحسین دوانی طراح صحنه و نور، مقدی شامیریان طراح لباس، نوید صادقی آهنگساز و طراح صدا و امین یاوری طراح پوستر و بروشور به نمایش «شیروانی داغ» به کارگردانی ایوب آقاخانی پیوستند.

شایان‌ذکر است پیش‌تر نیز نسیم ادبی، امیرعلی دانایی، فریبا متخصص، لیلا بلوکات، فرید سجادی حسینی، وحید نفر و وحیدآقاپور به‌عنوان بازیگر در «شیروانی داغ» معرفی‌شده بودند.

در این نمایش ساناز قراملکی به‌عنوان مدیر تولید و برنامه‌ریز، هلن بهرامی و عارف عباسی دستیاران کارگردان، مهرنوش بیگ زاده منشی صحنه، شقایق شعبانی روابط عمومی و امیر خالقی ساخت تیزر، ایوب آقاخانی را کمک و همراهی می‌کنند.

نمایش «شیروانی داغ» با اقتباس و دراماتورژی ایوب آقاخانی و رضا بهاروند از نمایشنامه‌های معروف تنسی ویلیامز است که از ۳۰ آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به‌عنوان جدیدترین کارگروه تئاتر «پوشه» و محصول موسسه «پوشه هنر پارس» روی صحنه خواهد رفت.

همچنین پیش‌فروش نمایش «شیروانی داغ» از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۲ آبان آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت‌های سه روز نخست این نمایش را تهیه کنند.

نمایش «چسب‌هایش» به تئاتر باران رفت

نمایش «چسب‌هایش» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا سجادیان هر روز ساعت ۱۸:۴۵ در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

نمایش «چسب‌هایش» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا سجادیان با بازی سینا کرمی، الهه افشاری، بهادر آذری، ناعمه علمی‌نژاد هر روز ساعت ۱۸:۴۵ در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «ترجیح میدم با کتونی بجنگم به‌جای اینکه با چکمه فرار کنم»

این نمایش، کاری از گروه تئاتر روژدا است که پیش از این نارنجیغ، قایقانع، مونولیزر را روی صحنه برده‌اند.

در این پروژه سپهر ادوای دستیار کارگردان، مائده بارگیران عکاس، احمد ابوالفتحی ساخت دکور، بهادر آذری طراح پوستر و بروشور و مهیار بهمنش، فرانک پاکزاد، علیرضا رمضانی ساخت تیزر همکاری دارند.

نمایش«چسب‌هایش» تنها تا ۲۵ آبان در تئاتر باران روی صحنه می‌رود و علاقمندان برای تهیه بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تئاتر باران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز