خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر «بیوه نویسنده فقید در مضرات دخانیات»

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۴۸

پوستر نمایش «بیوه نویسنده فقید در مضرات دخانیات» به کارگردانی مقداد اسلامی که از امروز در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر نمایش «بیوه نویسنده فقید در مضرات دخانیات» به طراحی محمد اسلامی رونمایی شد. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مقداد اسلامی از امروز (یک آبان) ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود.

«بیوه نویسنده فقید در مضرات دخانیات» شامل دو پرده است که بهاره رهنما بازیگر پرده‌ی «بیوه نویسنده فقید» و مقداد اسلامی بازیگر پرده «مضرات دخانیات» هستند. این نمایش تنها ۱۵ اجرا خواهد داشت.

دو پرده‌ی این نمایش به طور کامل از هم مجزا هستند اما در عین حال هر دوارتباطی مفهومی با یکدیگر دارند. «بیوه نویسنده فقید» برای اولین بار است روی صحنه می‌رود و داستان زنی است که در یک برنامه تلویزیونی از همسر درگذشته‌اش که نویسنده‌ بزرگی بوده است، صحبت می‌کند.

«مضرات دخانیات» بازخوانی نمایشنامه آنتوان چخوف است که مقداد اسلامی آن را پیش از این در کانون بازیگری استاد سمندریان روی صحنه برده بود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیکیت مراجعه کنند.

سید مجید موسوی (تهیه‌کننده)، تکتم رضایی (طراح لباس)، نسرین آجرلو (طراح گریم)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) و طلا سپهرم (عکاس) دیگر عوامل این نمایش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز