خبرگزاری کار ایران

از هم گسیختگی‌های یک خانواده بزرگ در «آگوست؛ اوسیج کانتی»

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۱۹

«آگوست؛ اوسیج کانتی» عنوان اثری است که در ادامه جلسات نمایشنامه‌خوانی «عصری با نمایش»، خوانده می‌شود.

به گزارش ایلنا، «آگوست؛ اوسیج کانتی» نوشته تریسی لتس است که در دو قالب نمایشنامه و فیلمنامه نوشته شده و در جلسه جدید «عصری با نمایش»، با کارگردانی سارا داروفروش خوانش می‌شود.

این اثر که توسط آراز بارسقیان ترجمه شده، روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ مهر در خانه نمایش «مهرگان» روخوانی می‌شود.

«آگوست؛ اوسیج کانتی»که برنده جایزه پولیتزر و بسیاری جوایز معتبر دیگر همچون تونی، جایزه منتقدان تئاتر نیویورک و دراما دسک شده است، درباره زندگی یک خانواده بزرگ و از هم گسیخته است که با ناپدید شدن ناگهانی پدر بزرگ خود، دور هم جمع می‌شوند و... و گروه اجرایی در توضیح خلاصه داستان آن به یکی از دیالوگ‌های متن اشاره کرده‌اند:

بیل: «تو آدم باملاحظه‌ای هستی باربارا، ولی روراست نیستی. احساساتی هستی ولی گذشت نمی‌کنی. یه زن خوب و معرکه و بامزه و شگفت‌انگیزی و من دوسِت دارم ولی خیلی رو اعصابی!»

همچنین براساس این نمایشنامه، نسخه‌ای سینمایی با کارگردانی جان ولز و با بازی جولیا رابرتز و مریل استریپ ساخته شده که برای هر دو بازیگر، جایزه اسکار را به ارمغان آورده است.

این اثر توسط گروهی دوازده نفره از بازیگران روخوانی می‌شود که اسامی آنها به شرح زیر است:

سارا داروفروش: ویولت، معصومه احمدزاده: خاله متی فی، مریم قربانیان: کارن، حمیدرضا هدایتی: استیو، روژینا ابراهیمی: باربارا، آرش روستائیان: چارلی، روزبه شفیعی: بیل، رضا کاسب‌نیا : (کلانتر جیلبو ، چالز کوچولو)، آزاده صیفی: ایوی، رها اصغری: جین، طناز بهجت‌نیا: جونا، صحنه‌خوان: پانته‌آ یزدی.

این جلسه که آخرین جلسه «عصری با نمایش» در ماه مهر است، ساعت ۱۵روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ مهر ماه در خانه نمایش «مهرگان» به نشانی: خیابان انقلاب، قبل از پل کالج، خیابان خارک، بن بست اول برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز