خبرگزاری کار ایران

توضیحات روزبه بمانی در مورد حذف نام یک آهنگساز از اثر تازه‌اش

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۰۸۶

روزبه بمانی همزمان با انتشار آلبوم «کجا باید برم» از ناچاری برای حذف نام یکی از آهنگسازان این اثر؛ علیرضا افکاری گفت.

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی «کجا باید برم» به خوانندگی و ترانه‌سرایی روزبه بمانی، امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۹۷ توسط موسسه آوای هنر منتشر شد. این آلبوم شامل ۱۳ قطعه است و چند قطعه آن پیش‌تر به صورت تک آهنگ در فضای مجازی منتشر شده است.

تمامی ترانه‌های این آلبوم سروده روزبه بمانی است و در تنظیم قطعات آن، سعید زمانی، هومن نامداری، معین راهبر، اشکان آبرون، مهرداد احمدزاده و شجاعت شفایی همکاری داشته‌اند.

روزبه بمانی هم زمان با انتشار این اثر از ناچاری برای حذف نام علیرضا افکاری (آهنگساز و تنظیم‌کننده) خبر داد و در کانال تلگرامی‌اش نوشت: 

«سلام به دوستان نازنینم

بالاخره امروز آلبوم «کجا باید برم» منتشر شد. آلبومی که برای انتشارش بسیارانی زحمت کشیدن که نامشون در آلبوم هست و از صمیم قلب ازشون سپاس‌گزارم که بهتریناشون رو در این آلبوم ارائه دادن. باید تشکر صمیمانه‌ای کنم از علیرضا افکاری برای زحمات بی‌دریغی که در این مجموعه کشید و نشد نامی ازش برده شه و همچنین از محمد جلیلپور که برادرانه کنارم بود و این آلبوم رو تهیه کرد و در آخر از شما همراهان همیشه‌م که در طول این سالها پشتیبانم بودید و تنهام نذاشتید. با تمام وجودم به داشتنتون افتخار می‌کنم. امیدوارم این آلبوم پاسخی باشه به ذره‌ای از اعتماد و مهری که در طول این سالیان به من داشتید.» 

این مجموعه موسیقی، اولین آلبوم روزبه بمانی بعد از خواندن چند تک آهنگ منتشر شده («کجا باید برم»، «خودم خواستم»، «چالوس»، «من حافظم» و ...) و همین طور اجرای تیتراژ فیلم‌های سینمایی «ربوده شده»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «لاتاری»، «اسرافیل» و ... و چند تیتراژ و برنامه تلویزیونی است.

پیش‌تر علیرضا افکاری در گفت‌وگویی با خبرگزاری ایلنا به بهانه حضور در موسیقی- نمایش «لیلا و چند مسافر» اثر محمد رحمانیان، گفته بود: وزارت فرهنگ و ارشاد به کار کردن من مشروعیت نمی‌دهد و من کماکان ممنوع‌الکار هستم.

او در جواب اینکه برای این قضیه به جایی مراجعه کرده است هم افزوده بود: چرا اتفاقا رفته‌ام اما جوابی نگرفته‌ام. چون مربوط به آدم‌هایی که در وزارتخانه‌اند نیست؛ در واقع نمی‌دانم از کجاست. اتفاقا خیلی‌هایشان دوست و دوستدار کارهای ما هستند اما پیگیری‌ها موثر نبوده است. وقتی آلبومی برای دریافت مجوز به ارشاد می‌رود، از حراست استعلام می‌گیرند که مشخصه برخی افراد در آن هست مثل نام من. مثلا در آلبوم آقای عصار که من آهنگسازش بودم یا بسیاری از کارهای دیگرم نام من درج نشده است.

مشروح این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز