خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «آبی بیکران» برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۷۶

نمایشگاه انفرادی ایمان صبح روان با عنوان «آبی بیکران» ۲۷ مهرماه در گالری آریانا افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین نمایشگاه انفرادی ایمان صبح روان با عنوان «آبی بی کران» از ۲۷ مهر تا ۸ آبان در گالری آریانا برپاست. در این نمایشگاه ۳۰ اثر در ابعاد مختلف ۱۲۰ در ۲۰۰، ۱۶۰ در ۱۶۰ و ۱۲۰ در ۱۲۰ به نمایش درمی‌آید. این نقاش آثارش را در این نمایشگاه با تکنیک ترکیب مواد پولیمری روی چوب خلق کرده است.

صبح روان در استیتمنت نمایشگاه خود نوشته است: «جهان،.. کائنات،.. تمام عالم در تکاپو و حرکتی بی پایان همه  در هم رسوخ می‌کنند و به هم می‌پیوندند، انسان در این میان ایستاده و خود در دنیا می‌نگرد، طورى که قطعات پازلی را خواهیم یافت که هرکدام ممکن است از کهکشانی دور و یا ستاره‌ای نورانی و مه و گازهای میان ستاره‌ای باشد که در معبد و میعادگاه خود روی زمین با هم دیدار کرده‌اند.

«آبی بی کران» تلاشی برای نمایش و گردآوری این تکه تکه‌هاست، تلاشی برای نمایش آنکه ما نه فقط یک وجود که تکه تکه‌های این کائنات بیکرانیم که در تن ما زنجیر شده‌اند و هر کدام از ما را تبدیل به کهکشانی کرده‌اند، این تکه‌ها که در بند بند وجودمان به مانند مایعات میان بافتی و ساختار وجودمان حضور دارند بسیار کهنسالتر از آگاهی ما با خود اسرار تمدنهایی فراتر از این سیارات یا حتی ابعاد سه گانه را حمل می‌کنند؛ پاره پاره‌های تن مان حاوی آگاهی و هوشی است که سراسر عالم را می‌پیموده و مانند زنجیری نامرئی همه مان را به گونه‌ای به هم متصل می‌کند.

و این است ...... پهناى «آبى بیکرانم که هستى را در بر مى‌گیرد.»

صبح روان از دوران کودکی فعالیت‌های هنری و همینطور مجسمه سازی رو شروع کرد. از همان روزها علاقه بسیار شدید به ساخت اجسام بی رنگ و ترنسپرنت داشت وهمین موضوع باعث شد تا او به سمت نحوه ساخت این اجسام کشیده شود و تحقیقات گسترده‌ای در این ضمینه و روی مواد مختلف آغاز کرد، همین امر موجب شد تا وی از هنر دور شود. مجموعه این اتفاقات موجب شد تا وی در سال ۲۰۱۲ مقام اول مسابقات خوارزمی را برای ساخت یک ماده پلی مری جدید دریافت و مستقیما وارد دانشگاه شود و در رشته طراحی صنعتی ادامه تحصیل دهد. در همین مدت و پس از پایان تحصیل روی هنر متمرکز شد.

هم اکنون صبح روان در حال تحقیقاتی در زمینه شیمی نانو و بایو پلیمر و... است و معمولا با مواد تولیدی خود به ساخت مجسمه‌ها یا تابلو می‌پردازد.

گفتنی است نمایشگاه «آبی بیکران» روز ۲۷ مهرماه ساعت ۱۶ در گالری آریانا افتتاح می‌شود و تا ۸ آبان پذیرای علاقمندان است. گالری آریانا در الهیه، خیابان فیاضی، پلاک ۹ واقع است.

نمایشگاه «آبی بیکران» برپا می‌شود

نمایشگاه «آبی بیکران» برپا می‌شود

نمایشگاه «آبی بیکران» برپا می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز